donderdag 23 oktober 2014

Herfst kraft doosje

Hallo lieve allemaal,

Vandaag kom ik jullie een doosje laten zien.
Altijd leuk om te maken en leuk om te geven.
Dit zijn doosjes waar een zachte vulling in zit, dus je kan
er diverse dingen in doen zoals b.v. een zelfgemaakt sieraad.
Maar de vulling kan je ook verwijderen en dan heb je ruimte voor
diverse andere cadeautjes of b.v. lekkere chocolade ;)





Wat heb ik gebruikt..nou allereerst het doosje.
Deze heb ik beplakt met design papier dan aan alle kanten een halve
centimeter kleiner is.
Hier op heb ik een strook jutte band geplakt, daarop een stukje groen band 
 en als laatste het afdrukje erop
dat ik had ingekleurd met L`Aquarelle van Sennelier.l
Het afdrukje heb ik "gemat" op een stukje Kraft dat aan alle kanten
een halve centimeter groter is dan het afdukje.



Vervolgens ben ik er allerlei versieringen op gaan plakken zodat het een beetje
een herfst doosje werd. Links bovenaan een leuk Kraft labeltje waar ik de tekst
autumn op heb gestempeld en er een leuke strik aan heb gedaan. Met wat blaadjes die
ik na het stansen een herfst kleurtje heb gegeven met distress inkt is het een leuke versiering. Onder langs heb ik wat mos geplakt. Hierop weer diverse bloemen en bladeren en daar tussen nog wat pareltjes en een heel klein flesje waar in een mini briefje in heb gestopt.. Aan de rechterkant zit nog een label onder het
afdrukje waar ik een stukje kant en een jutte touwtje aan heb gedaan.
Verder nog een paar vlindertjes en wat pareltjes ter versiering.

Zo zie je weer hoe leuk die Kraft doosjes zijn. Je kan er zoveel dingen 
mee doen..en helemaal je eigen draai aan geven. Eigenlijk zonde om
weg te geven ;)

Dan rest mij nog jullie een fijne dag te wensen en heel graag tot gauw,


1 opmerking: