donderdag 16 oktober 2014

Winters cadeau tasje

Hallo allemaal,

Ik vindt dit zo leuk om te doen, cadeauverpakkingen maken.
Deze keer heb ik een kraft tasje gepimpt in kerstsfeer.


Ik heb een digi van magnolia gekleurd met twinkling h2o en het tasje beplakt met dp papier van Maja Design.
Op het dp papier heb ik jute lint geplakt met daarop de afbeelding.

Verder heb ik het versiert met kraft label in de vorm van een kerstboom met daarop een kraft etiket. En een superlief klein flesje, welke ik gevuld heb met kleine kraaltjes zodat het net sneeuwballetjes zijn. 

Bovenaan heb ik een grote strik gemaakt met weblint

En aan de achterkant natuurlijk zo'n leuk kraft etiket met de tekst handmade with love

  Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en als je wat wil vragen , dan hoor ik het graag!!

Liefs, Desiree

2 opmerkingen: