donderdag 9 oktober 2014

limoen kleurig cadeau zakje.


Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om een creatie te laten zien gemaakt met de leuke spulletjes die bij Kimya verpakkingen te krijgen zijn.
Vandaag laat ik jullie een cadeau zakje zien, deze heb ik gemaakt met een limegroen zakje, het is een cadeautje voor een zwangere en deze kleur vond ik wel daarbij passen.


Op het zakje heb ik diverse spulletjes van Kimya gebruikt zoals het leuke label van een beren hoofdje, ik heb deze er nu achter vastgeplakt maar je zou deze ook los achter je afdrukje kunnen steken zodat je er nog wat op kan schrijven.


Ook de twee houten knoopjes van voetjes zijn van Kimya, ik heb er met een ponsje nog een stel voetjes bij gemaakt vond het wel op stapjes lijken!


Het bedrukte lint met de schaapjes erop is ook van Kimya ik heb er 3 stukjes van gebruikt en dan als een soort van labeltje op 3 pekken tussen geplakt waarvan 1 bij de bloem (gemaakt van koffiefilter)



Als sluiting heb ik aan de achterkant 2 rondjes uitgeponst met een kraftetiket in het midden, en deze heb ik voor de helft op de klep geplakt.

Zo ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, en ben benieuwd naar jullie reactie's.
Als jullie ook wat hebben gemaakt met de spulletjes van Kimya kom het dan laten zien in onze Facebook groep, wij komen dan zeker ff langs om het te bekijken!!

Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten