donderdag 16 juli 2015

Juffen Cadeautjes

Hoi allemaal,

Ik zal me in het kort even voorstellen.
Mijn naam is Christa , getrouwd met Cor en samen hebben we een zoon Aaron van zeven jaar.

Ik maak kaartjes, probeer af en toe is echt te scrappen met foto's, vind bijna alles wel leuk op hobbygebied.
Kimya is ook echt iets voor mij heerlijk doosjes, zakjes ,tasjes pimpen met kantje en lintjes etc. Ik vind het ook super leuk dat ik nu het gezellige team mag versterken .

Maar genoeg over mij, vandaag mijn eerste post als nieuwe DT lid van Kimya.

 De zomer vakantie is al bezig hier in Noord-Holland, maar voor de vakantie heb ik 4 leuke cadeautjes  gemaakt voor mijn zoontje zijn juffen.

De theezakjes met vensters vond ik wel erg leuk hiervoor .

Ik wilde super zomers doen, ik heb eerst een stuk Scrap designpapier 03 van Studiolight in een iets kleinere maat als het zakje gesneden .
Bij alle vier de theezakjes voorzichtig de venstertjes overgetrokken en uitgesneden , aan de binnenkant van het venstertje kant gebruikt,

Ik vond dat hout papier erg mooi bij de witte zakjes staan .
Bij het eerste zakje heb ik een plaatje uit stansvel 473 gebruikt, wat Natural mesh wired  ,aan de zijkant voor een nautische look, leuke zeethema stansjes gebruikt en bijpassende tekst stempeltjes van Joy

Het tweede zakje heb ik stans vel 471 van Studiolight gebruikt,  ik had nog een leuke stans van een palmboom ooit is gekocht nooit gebruikt kennen jullie dat, maar kwam nu mooi van pas.
Wat kokosnoten erin van dewdrops.




Met deze onderste twee theezakjes precies het zelfde basis scrappapier van Studiolight en stempels van Joy .
Het eerste zakje heb ik stansvel 467 gebruikt en een leuke bubbel stans wat kleine schelpjes uit verschillende stans vellen gebruikt 

Bij het tweede zakje heb ik een plaatje uit stansvel 469 gebruikt.

Wat kleine wolkjes uitgestanst en een zon mag natuurlijk ook niet ontbreken.



Hier een foto van alle vier, en ik kan jullie vertellen de juffen waren er gek van!
In de zakjes had ik fruit toffees gedaan .


Ik hoop dat jullie het leuk vonden tot de volgende keer .
XX Christa

1 opmerking: