donderdag 9 juli 2015

Winter Wonderland

Omdat mijn club 11 jaar bestaat, wilde ik iets anders dan anders doen.. Ik heb daarom dit albumpje bedacht.

Het messy album bestaat uit 3 loonzakjes, een fruitzakje, een gondeldoosje, en een blokbodemzak en 6 grote tags.


Ik heb het album in winterse sferen gemaakt. Onder de sneeuwrand zie je het nieuwe blauwe wired mesh jute.... ik vind dit echt een geweldig artikel en fijn dat het nu in meerdere kleuren te koop is!
Langs de kant heb ik een stuk roesjes lint geplakt met daarop een flesje gevuld met glitters.



Op alle grote tags heb ik roesjes lint door het oog geknoopt met touw en belletjes.


Op de linker pagina heb ik een houten ster geplakt waar al X-Mas op staat met daarop een houten hartje met touw onderdoor gewikkeld.


Natuurlijk mogen er geen mini labeltjes ontbreken  want dat zijn echt mijn favorieten! Ik heb een stukje wit cotton cord door de opening geknoopt!
Onder de witte tak zie je nog net een randje wit jute met fout steekje, zulk leuk lint om te gebruiken!



Natuurlijk weer een klein labeltje met touw door de opening gestrikt.


Ook hier heb ik weer een stuk blauw wired mesh jute gebruikt en ook een stuk ribbelkarton.



Langs de binnenranden heb ik op alle pagina's zelfklevend kant geplakt.
Het waslijntje is gemaakt van wit cotton cord.


Hier op een klein labeltje weer een houten knoop verwerkt. Dit keer met wit floss draad.
Aan de belletjes hangt een klein ovaal labeltjes waar ik het woord X-Mas heb gestempeld.




Op deze pagina heb ik blauw cotton cord gebruikt. Het past perfect bij mijn papier lijn.
Onder het ribbelkarton steekt een stuk naturel wired mesh.
Ook zie je hier weer duidelijk het zelfklevend kant aan de zijkant.


In de blokbodem zak heb ik een pergamijn zakje geschoven en ook een kraft ster label.  Ook deze keer een iets grotere label gebruikt met touw door gestrikt.



Hier heb ik een kantje gebruikt. Je ziet het links boven de sneeuwrand.


De ribbel labels zijn ook zo cute!! Hier heb ik de bovenkant wit gemaakt met gesso en ertussen geschoven. 


Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit albumpje.

Liefs Tiets xx

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig iets heb je er van gemaakt, wauw. Ik ga dit pakketje bestellen, want met een vakantie in het vooruitzicht zorgt dit vast voor heel veel plezier.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Emmy alvast een fijne vakantie en veel plezier met het maken van dit album!

      Verwijderen