donderdag 28 september 2017

Hoera een meisje

We zijn druk met het maken van kadootjes voor de baby’s die binnen kort worden geboren. Een echte babyboom is er aan de gang in mijn omgeving.
Leuk leuk, ik ben gek op beschuitjes met muisjes.
Maar voor we die kunnen gaan eten gaan we eerst weer iets leuks maken.
 Deze keer laat ik jullie een kadootje voor een meisje zien.


 Ik voor een krafttasje gekozen.
Deze is beplakt met het mooie designpapier van Maja, vintage baby.


 In de rechter boven hoek zie je een houten hart knoopje met daar aan een gelukspoppetje en een roze strikje.


 Hier zie je een strik gemaakt van natural lintje met verstevigde zijkanten met daarin een verwerkt een kraftbindertje met daaraan een speentje.
Een leuk tekst sticker mag er zeker niet op ontbreken toch?


 De achterkant laten we natuurlijk niet onbewerkt, nee we maken het geheel compleet.
Ook deze weer beplakt met het mooie Maja papier verder zie je een doily het schattige bloemlintje en een tekst etiket, Kimya heeft ze in heel veel verschillende teksten en opdrukken. Er zit er altijd wel eentje bij die je kunt gebruiken.
Zo…..bijna klaar alleen nu nog even netjes inpakken.


 Ingepakt in transparante folie, dicht geknoopt met drie verschillende lintjes.
Wit roesjes lint, zacht roze crispy lint en het geruite lintje met tekst, deze ooievaar op knijper is uit eigen collectie. 
Zo we zijn er klaar voor, om de nieuwe wereld burger te verwelkomen op deze wereld.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.






4 opmerkingen: