maandag 18 september 2017

Mini album in klavertje vier doosje


Goede morgen,
Vandaag een mini album in een klavertje vier doosje.


Ik heb een kraftdoosje gebruikt waar een klavertje vier reeds uitgesneden is, ik heb er een stukje mica achter geplakt (met foamtape) en er zo een schuddoosje van gemaakt, als vulling heb ik wat minipareltjes en pailletten gebruikt.


In het doosje zit dan een minialbum(pje).
Deze heb ik gemaakt van 5 mini vlakke kraft zakjes, deze heb ik dubbelgevouwen en als een harmonica aan elkaar geplakt.


't Is best nog een dik boekje geworden en het paste allemaal maar net in het doosje.
Het design papier wat ik gebruikt heb is van Kaiserkraft en heet "Ps I love you"


Hier de ene kant van de harmonica ik heb diverse kleine spulletjes van Kimya gebruikt.


En de andere kant, super mooi dat roze met grijs en zwart!

Dat was hem weer voor deze keer, ik ben natuurlijk weer super benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Lieve groetjes,








4 opmerkingen: