donderdag 23 november 2017

Pocket letter - Botanical


Hallo allemaal ,

Ik heb dit keer een pocketletter voor jullie, gemaakt met het mooie Romantic Botanic papier van Studio Light . De plaatjes zijn wel ietsje kleiner geknipt....anders paste het niet in de pockets.


Ik heb de plaatjes gemat op groen cardstock en dat dan weer op een ATC-kaartje geplakt.
Het groen dan weer even met distress inkt aangezet. Ook heb ik èèn kaartje in een zakje gedaan, met pailletjes en dicht geseald met de fuse.


Ook heb ik èèn van de grotere plaatjes OP de pocketletter geplakt...het hoeft er nl niet altijd IN...
Ik heb er de leuke jute vlindertjes opgeplakt van DoCrafts Papermania.


En hieronder nog een schepje en een harkje van Marianne Design. Ook heb ik er een aantal radertjes opgeplakt. Allebei aangezet met wat Nuvo embellishments. Dat maakt hem wat stoerder.


Hier nog de achterkant met wat kleinere kadootjes en linksonder een briefje (even omgedraaid voor de foto....) 

                   

Dit was hem weer van mijn kant.
De groetjes van mij....

                



Geen opmerkingen:

Een reactie posten