donderdag 16 november 2017

Unicorn voor Femke

Een kadootje voor Femke op mijn blog vandaag. Gemaakt met artikelen te koop bij Kimya. Ook nieuwsgierig geworden??? Lees dan even mee. 

Sinds kort zijn de houten ringen in de shop te vinden. Maar dat is een perfect maatje voor een rammelaar. En Femke wilde graag een Unicorn, eenhoorn hebben of iemand die haken kon voor haar. Natuurlijk wil ik dat wel hoor. En hij is zooo cute, echt een dotje om te maken. 


Op de eerste dag van de kreadoe, dé creatieve beurs van Nederland heb ik hem aan Femke gegeven. Dus misschien heb je hem al gezien haha. Ook het doosje waar ik hem in had gedaan heeft op de beurs gestaan dus is vast al gezien voor je als je op de stand bent geweest. 


Het harde kraftdoosje heb ik beplakt met een vrolijk design papier, de randjes zijn met versamagic beinkt. Hier en daar een pailletje geplakt. 


Met de leuke vlaggetjes stans heb ik de naam gestanst. Deze ook op het vrolijke dp geplakt. Deze heb ik ook een kleurtje gegeven met de versamagic. Mooie inkt is dat, ik ben favoriet van die inkt hihi. 


Ook heb ik er een nieuw labeltje bij geplakt, Handmade with Love.... nieuw in het assortiment van Kimya. Zo leuk!!! Ook het touwtje waar ik de letters op heb geplakt is nieuw. 
Mooi koord is het!! 


Onderin de hoek heb ik een toefje gemaakt met een paarse doily, diverse mooie lintjes. Wat knoopjes uit het geweldige vierkantje bakje vol met pailletjes en knoopjes. Had ik gekocht voor de fuse... maar t is net een schatkistje zoveel leuks zit erin. 


Ook nog wat curly pins, een veertje, rietjes en een houten knoopje met handmade erop. En dat alles in de leuke kleurtjes passend bij een unicorn. Hoe geweldig is dat!!


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt gekregen om ook aan de slag te gaan. 
Liefs, 




5 opmerkingen: