donderdag 10 mei 2018

Happy birthday!

Hoi allemaal,

Afgelopen week ben ik bezig geweest met een verjaardags kadootje voor een vriendin van mij.
En dan wil ik toch iets anders dan anders .




Ik heb 1 kraft tasje en 2 kraft zakjes en een pergamijn zakje voor dit projectje gebruikt.


Zoals jullie kunnen zien heb ik voorzichtig het tasje open gemaakt en het midden stuk onder met kraft tape dicht gemaakt , was iets te enthousiast haha.
De andere flappen met rode sticky tape dicht gemaakt .


Heb eerst de binnenkant bekleed met design papier.
De grootste zak van 29 cm naar 26 cm gesneden , deze dubbel gevouwen en met tape vast gemaakt , ook met design papier beplakt .

Het lange zakje de bovenkant eraf gesneden en er een pocket van gemaakt waar je twee tags in kan doen , voor dat je deze op de grote zak plakt eerst met design papier bewerken.
Ik heb gekozen om het zakje in het midden te plakken en het er iets boven uit te laten steken.


De voorkant eerst bekleed met design papier , en het lint om het tasje dicht te maken tussen het design papier geplakt , goed laten drogen voor dat je verder gaat .

In de hoek een stuk licht blauw visnet.
Ik heb het visnet met lijm bevestigt , voorzichtig op elk draadje een klein beetje lijm even laten liggen en dan plakken anders valt die er heel snel af.



De hyacinten zijn er in meerdere kleurtjes maar met de Nuvo mica sprays kan je een eigen kleur hyacint maken  .


De crème kleurige hyacint met de mica mist bespoten.
Dit geeft ook nog is een leuk glimmertje op je hyacint 


Samen met de originele blauwe hyacint ze beiden langs het afdrukje geplakt.
Verder onder aan een zeewier stans gebruikt met daaronder de Adel lint met de mooie geoliede pareltjes, in de hoek een krab .
Hier en daar wat Nuvo pearl drops aan gebracht.

Verder versiert met plak bloemen sterren en halve parels uit eigen voorraad


Binnen in de zakjes met de tags .
Verder bekleed met het design papier met de nodige uitdruk plaatjes.


op het bovenste label een zeemeermin , er een onder een label met wat schelpjes en daar aan een zeemeermin bedeltje .


De onderste tag zit in het pergamijn zakje , met de leuke happy birthday stans van Sizzix bewerkt.


Toch weer heerlijk zomers, ik hou ervan .
Fijne week allemaal
XX



                                    

4 opmerkingen: