donderdag 17 mei 2018

Verjaardags uitdeel cadeautjes


Hoi allemaal ,

In april werd mijn zoon 10 jaar  en dan vind ik het weer super leuk om iets te verzinnen wat hij dan kan uitdelen in zijn klas.
Dit idee had ik al gezien bij een vriendin van mij , vond dit zo leuk, de kinderen krijgen dan een eigen sleutelhanger met naam.
 Heb eerst met een goed stevig coard de kralen er door gehaald , de smilie als eerste vanaf de grootste begin je .

De smilies zijn eigenlijk geluks poppetjes maar ik heb ze gebruikt als een vrolijke grote kraal onder aan de sleutelhanger.
Met een goede stevige ring eindig je de hanger


Gelukkig had ik er niet heel veel te doen de klas telt 13 kinderen , ik heb er dan wel een paar extra gemaakt voor de kinderen die op zijn feestje kwamen.



De snoep sleutels met een koortje aan de ring vast gemaakt .


De sleutel hangers per stuk in een plat doorzichtig zakje verpakt.
Leuke sticker erop en uitdelen maar!


De reacties waren super leuk , want de mama van Aaron was weer zeer creatief , leuk om te horen hihi.
Nu maar weer is rustig brainstormen voor iets anders , ach heb een heel jaar er nog voor ;)
Fijne dag allemaal
XX


     

2 opmerkingen: