donderdag 24 mei 2018

Remember


Hallo allemaal !
Leuk dat je weer even komt kijken op ons blog !
Vandaag laat ik een portfolio zien wat een Scrap & Bep is van Dec 2017.
De pakketjes zijn nog steeds te koop met een uitgebreide en duidelijke beschrijving !

Ken je dat ?
Al die onafgemaakte projecten die op alfabetische volgorde 
staan gerangschikt in tasjes tegen de muur.......
vast wel !!! .....hahaha

Deze portfolio stond ook al even te wachten.......tijd dus om hem af te maken!
Let er op dat je niet te dik scrapt.... heb ik dus wel gedaan met als gevolg dat hij niet meer goed dicht kan met het elastiek....vind ik niet heel erg omdat hij toch openligt
op mijn bureau.



Als papier heb ik het A4  paperpad Dream On gebruikt van Prima Marketing
en de planner kid van dezelfde lijn zodat alles mooi bij elkaar past!
Die planner kid is echt een uitkomst omdat daar zoveel leuke dingetjes inzitten die 
je allemaal goed kan gebruiken zoals schrijfblokjes, glitters, paperclips en mega mooie kaartjes met gave teksten.

Zoals je ziet zit er op de voorkant zit een extra flap die open kan , versierd met een leuke quote en een bloem uit mijn voorraad van Prima Marketing.
Binnen in heb ik een notieblokje  geplakt en 
links in een pocket wat extra papiertjes voor journaling.


Als je de portofolio open doet zie je de eerste tee pagina's.
Op de linker zijn verschillende zakjes verwerkt waar ik tags, labels en een 
envelopje in verwerkt heb.


                          


            

De rechter pagina bestaat uit een grote pocket met een flap ervoor.
Ik heb hem laten sluiten met een magneet.
Het magneetje zit onder het " to do " stickertje verwerkt en aan de rechterflap onder het design papier.
Ook hierin weer verschillende boekjes en een handig notitie blokje.
de mapjes zijn echt mimi boekjes waar je van alles in kunt schrijven en in kunt bewaren.
Ook " het meisje"  zit in de planner kid....super cut om te gebruiken!!


                                   


Als je deze pagina weer omslaat kom je opnieuw allerlei hoesjes, zakjes en pockets tegen.
Ook hierin zitten allerlei mini boekjes en tags.
De boekjes heb ik van zwarte kraftpapier gemaakt wat iets dunner is.
Aan de binnen kant heb ik restanten van het design papier geplakt zodat je er je verhaal op kunt schrijven en foto's in kan plakken.




  

Als je de strikken van de rechterkant losmaakt kom je op de laatste pagina terecht
waar een boekje in is verwerkt en nog twee extra flappen.
Ook hier weer wat tags in verwerkt met lintjes en een strikje en parels.
Op het boekje heb ik een stans met het woord " remember ' gepakt
moet eerlijk zeggen dat ik de mini boekjes mega veel in mijn projecten gebruik
omdat het een super handig maatje is !!



Ik hoop dat ik jullie weer op ideeën gebracht heb om hier lekker mee
aan de slag te gaan !! Succes en veel Scrap plezier!!

Liefs van mij!!







 SCRAP en BEP pakketje 27 december 2017 EXTRA PAKKET  My Prima Planner Double-Sided A4 Paper Pad Dream on, 24 vel


My Prima Planner Embellishments & Insert Kit Dream onNatural lintje met verstevigde zijkanten, 16 mm x 20 meter, oud rose Elastisch kantje zwart, 12 mm, per meter


Rekbaar kant, zwart, 2.3 cm, per meter  Bruine papieren labels 50 x 100 mm 100 stuksRuitjes lint 9 mm stof 25 meter - Zwart


nieuw: Loonzakjes PERGAMIJN 60 x 60 mm 25 stuks  Loonzakjes KRAFT 110 x 155 mm 25 stuks Doilies zwart 11,4 cm dia, 5 stuks



Dubbelzijdige tape 6 mm x 50 meterKatoen koord op klosjes zwart 2 mm x 50 meter

11 opmerkingen: