maandag 16 juli 2018

Here comes the sun!!!

Deze keer wil ik jullie een leuk zomers kadootje laten zien. Ik heb deze gemaakt voor de juffen van mijn kleutertje. Het is hier tenslotte vakantie inmiddels en de juffen hebben wel een klein kadootje verdiend vond ik. Ze hebben tenslotte mijn dochtertje in een jaar tijd heel veel geleerd. 

Op mijn werk bij de intratuin verkopen we hele leuke drinkbekers in de vorm van een gele cactus. Ik vond ze geweldig. Daar moest ik wat mee doen!!

Ik mijn ddbd voorraad had ik de mal van de flipflops. Hoe goed passen deze bij de zomer.
Bij de action had ik onlangs een leuk pak papier gevonden met ananassen erop. Nou tadaa…. Dit moest het worden. 


Uit kraft heb ik de buitenste maat geknipt. De randjes met distress inkt en de distresser bewerkt. Zo ook met het design papier. De slippers zijn op de ticketmal van Studio Light geplakt. 

Op de slippers heb ik een mooie grote bloem geplakt. Het hartje is gemaakt met Nuvo drops. 
Achter de slippers zit een doily welke ik in stukjes heb geknipt en je dus een hartje krijgt. Past perfect he, dat geel erbij!


Aan de onderkant heb ik 2 lintjes gebruikt. Mooi geel, lekker fris en vrolijk. Nog wat leuke rietjes met ananassen erop. Zo leuk. Een leuke sticker erbij en nog wat kleine tickets met een leuke vakantie stempel. Ook weer in het geel, ik heb hiervoor de versamagic tachted straw gebruikt. 

Maar heb je die toffe ananas van ijzerdraad al gespot?????

Ja deze.... TOF HE!!! Heb ik gemaakt met mijn nieuwe speeltje. De Happy jig van Wermemorykeepers. ZO tof!! Je kunt er figuurtjes mee maken, maar ook leuke woorden of letters. Je zult hem vast vaker tegen gaan komen op mijn projecten. 


Hier en daar nog wat pailetten geplakt... deze komen uit de lijn van Tell the bees. Maar de kleur match perfect met het vrolijke geel!!

De beker heb ik in een doorzichtige blokbodem gedaan en gevuld met wat zakjes thee in de smaak "even bijkomen". Lekker geel ook haha. Het plaatje moet wel kloppen he!! Ook zitten er nog lekkere citroenballen in en ananaskaarsjes.

Let the summer begins!!
Heel veel liefs, 







3 opmerkingen: