maandag 30 juli 2018

notes to you


Hallo allemaal ,

Als jullie deze post zien zit ik al heerlijk een paar daagjes in Oostenrijk....nog drie weken te gaan !!

Ik heb dit keer een clipbord beplakt......deze is van Pronty . En deze eerst met zwarte gesso bewerkt .
Ik had twee vellen van Maja design in huis...Celebration , You're invited.....zonde om in te knippen....maar het moest ! hihi
Ik heb het bord wel op z,n kant gelegd...ik wilde nl het mini schriftje gebruiken en dat kon alleen op deze manier . Maar hee....gek staat het niet toch?
Dan zit er rechts zo'n quote van Tim Holtz...die vind ik me toch leuk!!! 
Er zitten ook korte zinnetjes bij . Onder het boekje heb ik nog dat hele mooie kant geplakt....paste precies vond ik . Ook heb ik hier en daar parels geplakt .



 Ik heb dus daarna het mooie papier gescheurd, samen met smal ribbelkarton . Ook heb ik er wat kaasdoek achter geplakt . Voordat je het ribbelkarton ( of wat anders, als je hem ook gaat maken ;) ) erop plakt, snijd daar waar je je pen wilt hebben een stukje in, dan kan je daar je elastiek doorheen halen . ( plak dit goed vast aan de achterkant, dat elastiek). 
Dan heb ik van het notitieblokje een stuk van de voorkant af gesneden, zo kon ik hem achter de klem plakken ( ja, ik heb hem geplakt) .Nog die leuke tekst er op voordat je hem eronder klemt...( die tekst zit onderaan het papier...)
Aan de rechterkant heb ik een kraft cd hoesje geplakt . Eerst beplakt, en erachter heb ik 2 tickets geplakt .
Dan zitten er in de envelop twee kaartjes....misschien leuk om op te sturen......



Dit zijn de kaartjes...twee dus die er in zitten en twee die ik gemaakt had om er in te doen , maar door die twee bloemetjes erop paste het niet ! Dan maar extra erbij !




Hier heb ik nog een leuk labeltje gemaakt met èèn van de mini plaatjes die erbij zit. Zit vast met een stukje elastiek .


....en nog èèn . Ik heb er ook wat pailletjes op gedaan .



Dit was hem weer, ik hoop dat jullie hem leuk vinden en geniet van jullie vakantie !!



1 opmerking: