donderdag 19 juli 2018

Scrap en Bep


Goede morgen allemaal ,

Vandaag een project van mij hier bij Kimya.
Ik ben aan de slag gegaan met de Scrap & Bep van 27 juni waar wij op de DT dag al mee begonnen waren.


Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige papier van Craft O Clock en dan de lijn "Always Together" deze heb ik uitgezocht op de DT dag om voor dit project te gebruiken.
De voorkant redelijk rustig gehouden, het papier is zo mooi dat is zinde om er van alles overheen te plakken.
Onder in een kleine bloemen toef met een strik van touw eronder, de filmstrip en de tekst zijn van Tim Holtz, langs de tekst wat mini prills geplakt super leuk spul! Ook heb ik her en der wat transfer folie gebruikt om het geheel een glimmertje te geven!


De binnenkant met aan de linkse kant de harmonica met de labels en rechts het notitie boekje.


Op het notitie boekje een rood label en wat filmstrip, de bloem is uit het design papier geknipt.


De boven kant van de harmonica met de labels afgewerkt met touw en lint.


De voorkant van de harmonica dicht gestrikt met een stukje lint wat perfect bij het papier past, ook heb ik gebruik gemaakt van rode pailletten.


De labels, beplakt met wat restjes design papier en teksten.

Dat was hem weer ik hoop dat jullie het weer een mooi project vinden en ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Elke keer verbaas ik mij weer, hoe creatief een mens kan zijn - wat een geweldig mooi project! Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi papier heb je ervoor gebruikt. En wat is het een prachtig boekje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen