donderdag 11 oktober 2018

BOO!


Dit idee een loaded envelop heb ik bij Martine gezien. Ik heb hem in halloween stijl gemaakt. De envelop heeft verschillende pockets die je eventueel kunt vullen met kleine cadeautjes. De envelop heb ik beplakt met het prachtige papier van Simple Stories.


De basis is gemaakt van 2 zakken met blokbodem. De bodem is omvouwen en aan de zijkanten vastgeplakt.


De zakken heb ik daarna op elkaar geplakt de bovenste zak ongeveer 2 cm lager, zodat je vier pockets krijgt. De achterkant heb ik verstevigd met een stuk kraftpapier.
 

Kimya heeft verschillende maten glazen flesjes in het assortiment en wat is er nu toepasselijker om deze te vullen met wiebeloogjes.


Aan de zijkant heb ik nog een spinnenweb met spookje bevestigd en daarop de tekst "my dead body". In één van de pockets heb ik een plastic arm geschoven. 


Ze blijven leuk die zombie stansen van Tim Holtz. Ik heb in een pocket nog een label geschoven met daar aan vast een stukje spinnen rietje en vastgeknoopt met een dun rieten touwtje. Aan de bovenkant heb ik nog wat uitgestanste pompoenen geplakt. 


In de onderste pocket heb ik verschillende labels geschoven. Aan de bovenkant van de kraft label heb ik nog een stukje sequin cord vastgeknoopt en aan de witte label nog een stukje oranje cotton lint. Bovenop de labels heb ik een uitgestanste spinnenweb geplakt. Ik heb deze uitgestanst met glitterpapier. Aan de rechterkant heb ik nog een stukje spinnenweb geplakt met spin. Aan de onderkant heb ik nog een stukje spookjeslint bevestigd.


In de bovenkant van de envelop heb ik een zwarte label geschoven. Aan de bovenkant heb ik 2 kleuren lint met ijzerdraad geknoopt en daar aan vast heb ik het glazen flesje met wiebeloogjes bevestigd.


Veel liefs,



2 opmerkingen: