maandag 15 oktober 2018

Halloween loaded easel paperbag

Hoi allemaal ,

Vandaag een komt die  Halloween loaded easel paperbag, een mond vol maar dan heb je ook wat haha.

Afgelopen doedag heb ik deze aan mijn DTmaatje Martine gegeven, we deden met z'n tweetjes een swap, en halloween swap en geen kaart nee een heus project, vol met Someoddgirl digistempels waar wij ook samen in dat team te vinden zijn, Martine haar project was begin van deze maand al te zien op het blog, een gaaf zwart haunted house, hij staat hier nog te pronken.
Maar nu over mijn project.

Het is dus een kraft paperbag die ik als staande basis heb gemaakt doormiddel van een easel aan de onderkant te maken , verder in het bericht kom je de foto tegen.
 Het projekt is echt overloaded zoals jullie zien overal zit wel wat haha.


Achterin de papieren zak zit deze theezak verstopt , met een wat oudere halloween lijn gedecoreerd.
Bovenaan de gave pompoenen stans van Joycrafts 


De achterkant een scene gemaakt met een uitgestanst huis en vleermuizen vanuit zwart glitterpapier.


Deze zakjes zijn er in verschillende kleurtjes, ik heb paars, oranje, zwart en rood gebruikt voor dit project.
Op dit zakje een mooi oranje lintje met een glittertje, de cape van de mini vampier met Nuvo glitters bewerkt.


Hier onder een maffe laborant met daar aan de label een flesje met wiebeloogjes en het gave rode Nero lint gebruikt.


Ja clowntjes ik hou er niet van , maar ook toch weer wel haha, de tekst heb ik gemaakt met de lettertjes vanuit een stickerboekje van Tim Holtz en boven aan paars crispy lint.
De spin is van Dutchdoobadoo deze komt uit een laservel.


Ook hier crispy lint maar dan oranje en een pompoen hanger aan het zakje.


Kleine gripzakjes met daar in leuke kleine kadootjes zoals de hartjes .


Hier zie je de inhoud van de theezak aan het begin,
rietjes, knopen, leuke halloween stickers.


Zelf nog wat halloween toverstafjes gemaakt van rietjes en chenille.
Leuke vilten kat en een hele enge spin met een spinnen bedel.


De ouderwetse knijper met het gave glitterlint gewikkeld, pas op hoor want je glittert de hele dag haha, geweldig spul.
En daaraan vast een gave heks.


Hieronder nog een foto hoe ik die chenille aan het rietje heb vast gemaakt .
Je draait met een dun stokje bv een satéprikker leuke krullen, aan dit stafje zitten twee chenille deze met een lijmpistool vastgezet en met lint goed verder alles strak aan getrokken.


De voorkant leunt tegen een spin .


Let wel op als je zoiets wilt maken, want ik moest het al extra verstevigen, gebruik goed hard stevig cardstock en niet te vol proppen, maar ja bij mij was het al te laat hahahahaha.


Als je het evt. zou willen opsturen kan je de voorkant inklappen, maar geven is leuker.


Zelf mijn kat Dribbel vond het erg geslaagd ;) 


Als er vragen zijn hoor ik het graag, ik wens jullie allemaal een super gezellige dag toe
XX Christa 


5 opmerkingen:

  1. Hij staat hier toch te pronken op de schouw! Ik vind hem helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en inderdaad bommetjevol😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe verzin je het toch weer...is ook helemaal niet zoveel werk...hihih
    SUPERGAAF
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb niet zo veel met Halloween maar dit is toch wel gaaf gedaan! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen