vrijdag 5 oktober 2018

Fall Break


Hai allemaal,
Vandaag heb ik een gezellige herfst blogpost voor jullie.
Ik had al een foto in Creatief met Kimya laten zien van het mooie papier Fall Break van Carta Bella en dat ik daar mee bezig was.
Bij het opruimen van mijn lades kwam ik  deze vlaggen van kraft tegen 

en bedacht me dat ik daar nog wel genoeg papier voor had om hiermee een herfstslinger te maken.
Deze tijd van het jaar leent zich er weer voor om je huis weer gezellig te maken....
dusssssss......


Nu is het best moeilijk om een slinger op de foto te krijgen.....hahaha...
maar ik heb een poging gewaagd ;-)


Ik heb ik iedere vlag twee gaatjes gemaakt met de "Crop a dille" en het gaatje afgemaakt met een
gekleurde eyelet wat het net meer af maakt !
De vlaggen heb ik aan elkaar verbonden met een geweldig leuk geel suède koord,
en we verkopen dit koord in allerlei kleuren!
Iedere vlag heb ik eerst beplakt met Design Papieren daarna opgepimpt.
Het papier vind ik al geweldig op zich dus ik ben niet helemaal over de top gegaan ;-)


Op de eerst vlag heb ik hedera blaadjes gemaakt met distress inkt.
Ik heb de mal van Joy! gebruikt om de blaadjes uit te stansen, 
als je het papier in het standje laat zitten kun je de accenten met inkt aanbrengen.
Daarna heb ik vier kleuren gebruikt om het "herfst" effect te krijgen,
de wild money heb ik gebruikt om alle kleuren te blenden.
Het is super leuk om te doen en het geeft een leuk effect!





Op de tweede vlag heb ik een compositie gemaakt van een rietje, touw en een bloemetje mag zeker niet ontbreken ! 
Ik gebruikt altijd de gehele papierlijn-- die-cuts, dots en de frame&tags zodat
alles mooi bij elkaar past.


Op de derde vlag heb ik een rozet gemaakt met daarop een afbeelding die ik 
uit het papier gehaald heb.daaronder een gele doillies  
en cheesecloth die ik met destress inkt geel gemaakt heb.
beetje inkt op je mat, water erop spuiten en je kaasdoek erdoorheen halen.....en ja...
je handen worden dan ook geel...hahahah.. maar het resultaat is leuk!
In de linkerhoek drie dots in de juiste kleur en natuurlijk mag een KIMYA strikje niet ontbreken.


Op de vierde vlag heb ik weer een die-cut gedaan met een leuke quote.
Wat raffia aan het labeltje en het ziet er super uit.
Op het design papier heb ik blaadjes gestempeld omdat ik het iets te steriel vond en
aan de zijkant van het frame weer twee oranje dots.


Op de vijfde vlag heb ik een  mini envelop gemaakt met een mal van cut-ies.
Ik blijf het een super malletje vinden die je voor heel veel doeleinden kunt gebruiken!
 In de envelop heb ik wat labeltjes gedaan en weer een leuke quote erop.
Ik heb deze vlag afgemaakt met een bloem, raffia, kaasdoek en touw.



De zesde vlag heb ik vrij simpel gehouden omdat het design papier druk genoeg is.
een label met een super passend herfst lintje en hier en daar een bloemetje .


Op de laatste vlag heb ik weer hedera verwerkt met een zonnebloem label aan het suède koord 
met een oranje mini  knijpertje  .

Tussen de grote vlaggen heb ik iedere keer een mini vlag gemaakt om alles tot een geheel te maken. 
Ieder vlaggetje is van ander papier, maar ik heb er wel steeds twee blaadjes uit eigen voorraad geplakt met daarop een roosje.
Het roosje heb ik wat bruin gemaakt met distress inkt.







Ik hoop dat ik jullie op een idee gebracht heb hoe je een slinger kunt maken.
Je kunt er natuurlijk ook een Feestslinger van maken of een Kerstslinger...mogelijkheden genoeg!
Liefs van mij!

Anja

8 opmerkingen: