donderdag 23 mei 2019

Thank you

Hij blijft leuk om te maken de loaded envelop. Je kunt hem vullen met allerlei kleine cadeautjes of cadeaubon.
De basis is simpel. Ik heb 2 blokbodemzakken van 11 x 6,5 x 20,5 cm gebruikt. De onderkant van de bovenste zak heb ik omgevouwen en de zijkanten vastgeplakt. Bij de onderste zak heb ik alleen de zijkanten vastgeplakt en de bodem zo gelaten.


Hierna heb ik ze op elkaar geplakt. De onderste zak 1 à 2 cm lager dan de bovenste zak.


Ik heb de zakken beplakt met het mooie papier van Mintay "life stories" In het papierblok zitten ook vellen waarbij je dus een plaatje kunt uitknippen. Dat heb ik dus met het bingo plaatje en het plaatje dat er zit gedaan. Mocht je een groter project willen maken niet getreurd, de blokken zijn verkrijgbaar in kleine blokjes van 15 x 15 cm en grote blokken van 30,5 x 30,5 cm. 
Bij dit papier is natuurlijk ook weer een mooie lintenset te koop.


Met de folding dies kun je zelf rozetten maken hoe leuk is dat?? Ik heb hem daarna op een rietje geplakt, zodat je hem in je pocket kunt schuiven.
Op de label heb ik nog een kraft etiket met de tekst "thank you" geplakt. Er zijn ook diverse leuke tekst stickers die je kunt gebruiken.


In de onderste pocket heb ik een pergamijn zakje geschoven. Deze heb ik aan de bovenkant vastgezet met een klein houten knijpertje en ik heb er een plakparel opgeplakt.
Hebben jullie de nieuwe bruine eco labels al gezien? Ze zijn extra bruin van kleur en in verschillende maten leverbaar. Ik heb ze ook gebruikt. Het stukje lint heb ik vastgezet met een dun jute touwtje.
Ook heb ik er een mini gift bag ingeschoven met hierin een kraft label met schulprand.


De onderkant heb ik wat versierd met burlap bloemetjes. De tekst op de kraft label heb ik zelf gestempeld evenals de andere korte teksten op mijn project.


Hieronder zie je de label die ik er bovenin heb geschoven. Ik heb gekozen voor een zwarte label, omdat deze mooi bij het geheel past. Ik heb hem beplakt met ribbel karton, een pergamijn zakje met daarin een ronde geschulpte kraft label. Het idee van de tekst stempelen op het witte labeltje heb ik bij Martine gezien. De teksten passen er mooi op.
De tekststempels zijn van Joy!Crafts. 


De achterkant heb ik simpel gehouden. Om het wat persoonlijker te maken heb ik er een kraft label "homemade for you" aan bevestigd



De bovenkant van de achterste zak heb ik open gelaten, zodat je daar eventueel nog een cadeaubon in kunt doen.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!





2 opmerkingen: