maandag 29 juli 2019

Scrap en Bep deel 1

Hallo allemaal,
Wat leuk dat jullie weer even komen kijken op het blog.
Dit keer heb ik een blogpost die bestaat uit 2 delen. Vandaag het eerste deel
 en donderdag 1 augustus het 2e deel.
Weten jullie die geweldige Scrap en Bep van Tiets, van 27 februari 2019 nog?
 Die met de bollebuikenfoto's van Dieuwke?
 Nou, die had ik dus gewoon nog onaangeroerd in mijn kast liggen.
Dat kan natuurlijk niet zomaar, want het is echt een geweldig pakket, enne... nog steeds net zoals alle Scrap en Beps, gewoon verkrijgbaar bij Kimya Verpakkingen.
Dit is mijn uitwerking.
 Het is een fotoalbum van een midweekje Limburg in juni 2018 geworden.

Ik heb het mooi papier van Maja, Celebration gebruikt. De tekst is van Tim Holtz.
Bloemetjes zijn van Little Birdie en Florella.Ze passen heel mooi bij het papier.

Bij m'n bloementoef heb ik hyacinten gebruikt en een witte curlypin.
Er moest natuurlijk ook nog een rietje op en een strik van seambinding. Wist je al dat Kimya tegenwoordig heel veel kleurtjes heeft?


Hier zie je nog wat mooie Florella bloemen. En m'n werk is natuurlijk niet af zonder Nuvo Drops. Hier heb ik gebruik gemaakt van ivory seashell.


Op de achterkant heb ik nog wat mooie kantjes geplakt.


En natuurlijk zo'n toffe sticker. Die moet er wel op natuurlijk.


Als je hem open slaat zie je dit. Aan de linkerkant zijn het insteekmapjes met ruimte voor extra foto's en aan de rechterkant is het daadwerkelijke album.


Ook hier heb ik van die mooie Florellabloemen geplakt.


Achter de foto heb ik een grote doily geplakt en een stukje ribbelkarton met daaromheen
 wat hemp cord gewikkeld.

Ben je nieuwsgierig naar de verdere inhoud van het album, houdt het blog dan in de gaten. Donderdag komt het vervolg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten