donderdag 1 augustus 2019

Scrap en Bep deel 2

Hallo allemaal,
Wat leuk dat je komt kijken naar het vervolg op mijn blogpost van maandag 30 juli.
Als geheugensteuntje, het was het Scrap en Bep album van 27 februari 2019.
Dit was de voorkant.

Ik had de buitenkant al een beetje laten zien, en vandaag laat ik jullie de binnenkant zien.


Dit is het als je hem openslaat.


Links heb je een soort insteekmapjes. Hierin heb ik foto's gedaan van onze bed & breakfast. De foto's zijn gemat op craftpapier, en de lusjes zijn gemaakt van hemp cord.
Hiermee kun je ze makkelijk uit de mapjes halen.


Ik heb de foto's op beide zijdes geplakt.


Het rechter gedeelte is het eigenlijke album. Dit is de voorkant, die slaat naar boven open.
De gebruikte materialen staan al in het vorige blogpost genoemd.


Als je de flap openslaat heb je een flapperdeflap album, zoals je wel kent van Tiets.
Ik heb de flappen gesloten met hemp cord.
De jute bloemen heb ik op elkaar geplakt en er nog een Little Birdie bloem op geplakt.
Ook hier heb ik weer Lemoncraft vlindertjes gebruikt.


De flapjes kunnen natuurlijk open en hier zie je dat ik onder de foto weer een grote doily heb geplakt.
Wist je dat Kimya deze doilies in verschillende kleuren en maten heeft?


Als je de pagina naar boven klapt, krijg je de volgende te zien.
Zien jullie trouwens die lieve kleine labeltjes? Kimya heeft deze in verschillende maten en je kunt er je eigen tekst op stempelen.


Flapperdeflap, en nu heb ik kleinere doilies achter de foto's geplakt.



Op de linkerkant heb ik hier een mini envelopje geplakt en aan de rechterkant weer een mooi kantje.



De teksten heb ik allemaal uitgeprint en op kraft gemat.


En op de laatste pagina heb ik weer van de gave jute bloemen geplakt en een mini envelopje.

Ik hoop dat jullie m'n project mooi vinden. Ik ben in ieder geval heel blij met deze herinnering aan een mooie week in Limburg.

3 opmerkingen: