donderdag 3 oktober 2019

Hallo-ween!

Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer met een nieuwe blogpost.
Ik was deze keer de gelukkige die iets mocht maken voor in de Halloween-surprise box.

Ik heb iets bedacht met een snoepzak, altijd leuk en een uitdaging om met iets te werken wat een beetje afwijkt van alle spulletjes die ik regelmatig gebruik. Het thema Halloween op zich is al een hele uitdaging voor me, maar het is me volgens mij wel gelukt, wat vind jij?


Zoals je kan zien heb ik de snoepzak gevouwen, zodat je een soort ieniemini-albumpje krijgt met allemaal pockets. Het designpapier is van Echopark met als thema, hoe kan het ook anders, 'Trick or Treat'. Het papier heeft voornamelijk 3 basiskleuren, zwart, wit en oranje.

Voorop heb ik een blazende kat geplakt met daarnaast een zelf gefreubelde bezem.
Dit heb ik gemaakt met een rietje als steel en raffia als 'haren' en deze heb ik om het rietje gedraaid. De bezem heb ik vastgemaakt door een elastiekje onder het designpapier te plakken, de bezem erin te steken en dan kan ik hem er nog uithalen als ik wil. Ik heb er twee 'wiebeloogjes' opgeplakt, gewoon omdat het kan!😉  

Daarnaast heb ik een zwarte pom bow geplakt. Ik heb het geheel dichtgehouden met een zwarte elastiek, die heb ik om de blazende kat gehangen, dat is mijn sluiting.




Hier een close-up van de blazende kat en de pom bow, ik vind ze zo leuk!

Ze passen perfect bij het halloweenthema.







Als je de snoepzak openvouwt, zie je dit.

Je ziet verschillende laagjes designpapier, wat plaatjes, tags, een pompoen en een bruin vlak zakje met daarin een label en daarop de geweldige geestenstempel van Gummiapan met wat kaasdoek eronder. De pompoen is ook erg gaaf! Kijk maar eens goed!
Hier heb ik weer een rietje gebruikt, maar dit keer heb ik er een vlag van gemaakt.
Ik heb een rechthoekig stukje designpapier geknipt en een daarop een tekst uit het blok geplakt, eronder wat kaasdoek en er kan gezwaaid worden.





Zo ziet de binnenkant eruit als het bruine vlakke zakje omlaag geklapt wordt.
Je ziet dan een soort pocket, met daarin een label, als je het label eruit haalt, dan zie je wat designpapier, dus dubbel leuk!




Hier de close-ups van de labels die in de snoepzak zitten. Ik heb de geestenstempel hierop weer gebruikt, ik heb een variant gemaakt door wat spookjes los te knippen.
Ik heb sommige labels zelf gepimpt door de 'Happy Halloween' stempel van Gummiapan te gebruiken om zelf een design te maken. Ik heb ribbelkarton gebruikt, wat zwarte tule en raffia.

Dit was mijn blogpost weer, wat vind jij ervan?
Ik zou het leuk vinden als je me dat laat weten!
Tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: