woensdag 16 oktober 2019

Trick or Treat!


Hallo iedereen, hier een kleine post van mij..

Wie doet er aan Halloween?

Ik moet eerlijk zeggen, hier ook niet zoveel hoor. Ja, m,n voordeur versieren, wat dingetjes in huis zetten , het leeft hier toch niet zo als in Amerika. 
MAAR... ik doe natuurlijk wel kaartjes maken. En andere projecten...dat vind ik wel heel leuk. En ik ben bezig met een project voor mijn mede teamcollega Christa...sinds vorig jaar doen we een Halloween project swappen ( ruilen).

Dus die zien jullie nog wel....

Voor nu heb ik een plastik blokzak gepimpt....en hem gevuld met...Halloween snoep natuurlijk! Het heet niet voor niks Trick or Treat !!


Ik heb gebruik gemaakt van dat hele leuke papier van Piatek, en het heet Hocus Pocus.
Moet je kijken...poezen (waar ik gek op ben), heksenhoeden en noem maar op....ik wordt er blij van!

Hier de blokzak... lekker groot zodat er lekker veel snoep in kan..hihihi
Ik heb hem dicht geplakt met zo'n leuke Halloween sticker . En ik heb een bagtopper gebruikt , niet helemaal in het midden, het mag best een beetje speels. 


               In de bodem van de zak heb ik nog een stukje papier gedaan, dan staat ie wat steviger.


Ook heb ik van Tim Holtz, deze leuke vogelverschrikker uitgestanst....past er helemaal bij, zeker met de mini-bezem.
Ook heb ik uit het blok wat plaatjes geknipt. Zoals de dame en de heksenketel. Dat komt van een vel wat er ook in zit. De poes heb ik ook nog weer een keer extra uitgeknipt, dan krijgt het wat diepte.


En hoe leuk is deze? De BOO!- stans. 
Met daaronder twee van die grappige glitterbolletjes.


Hier de bagtopper nog een keer. het strikje zit er ook bij en ik heb de heksenhoed er speciaal bij uitgezocht.


Kijk, hier zie je de diepte...


Hieronder heb ik van Simple Stories de chipboard stickers gebruikt. Daar zitten zulke leuke tussen!


Dit is toch leuk om weg te geven met Halloween?
Misschien maken jullie ook wel zo iets...of in kerst...?


De groeten van mij...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten