donderdag 24 oktober 2019

'Uit den ouden doosch'

Ik heb een interne verhuizing achter de rug. Ik ben van een klein hoekje in de kamer naar een heuse knutselkamer gegaan. (Ben nog niet helemaal gesetteld hoor) En tijdens die verhuizing kwam ik dit schatje tegen. Een Scrap&Bep uit 2018. Toch maar eens afmaken. Hebben jullie dat ook? Allerlei halve projecten die je nog even af moet maken? En uiteindelijk blijkt dat je helemaal niet zoveel meer hoeft. Ik heb dat regelmatig... shame on me!

Nou ja, bij deze dus een Scrap & Bep uit 2018. Het blijft een leukerdje hoor. Een mooi weggeefcadeautje. 

Ik heb papier van Mintay gebruikt. Mintay is één van mijn favoriete merken. Mooie printjes, prachtige kleuren en goede kwaliteit...en ook nog eens lekker betaalbaar. 

Ik heb de lijn CELEBRATIONS van Mintay gebruikt. Echt mijn kleurtjes. Lekker zoet! Ik heb het papier dubbel gemat op twee laagjes gekleurd cardstock. Ziet er wel sjiek uit, vind je niet?


De labels heb ik voorzien van een stuk tule, dat doet het ook altijd goed in projecten. Eén label heb ik gemaakt van mica, Gaaf toch als je er doorheen kunt kijken?







Om de harmonica bij elkaar te houden heb ik er een stukje Valentina kant omheen gedaan. Een heel mooi fijn kantje die toevallig ook leverbaar is in het mintgroen. Past weer mooi bij elkaar zo.



Op de rug van het album heb ik een haakje gemaakt waar ik een leuke hanger aangemaakt heb. Een belletje, een kwastje, een vlindertje en een bedeltje met de tekst: made with love.


 Kijk gerust eens bij alle Scrap & Beps in de webshop. Ze worden altijd bijgemaakt. Kijk hier: https://kimya.nl/webshop/scrap-en-bep-pakketjes-c-1534.html




Liefs,



2 opmerkingen: