maandag 20 januari 2020

Friends & Coffee

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een project van mij op het blog. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het werkelijk prachtige papier van Maja Design "Little Street Café".
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet zo zeker wist of ik deze lijn wel wilde aanschaffen, de kleuren zijn best intens, maar toen zag ik hem in het echt en dacht ik ja die wil ik!!


Ik heb van 2 zakjes waar een hele kleine blokbodem aan zit zelf een tasje gemaakt, hierin maakte ik met 2 theezakken een minialbum, het album heb ik gebonden met de zutter.

           

Tussen de 2 zakjes maakte ik met kraft cardstock een soort schotjes zodat het album er niet uitvalt.


Op de voorkant van het tasje een koffiebeker met een tekst erop, daarop een papieren bloem waarin ik een stukje van het gave bloemenlint plakte, ik heb de bloem afgewerkt met een bling plakparel. Achter de bloem een strik gemaakt van hempcord.


Dit is het album geworden, gemaakt van 2 theezakken, deze heb ik gewoon dubbel gevouwen en tegengesteld op elkaar gelegd, dus eentje met de blokbodem aan de voorkant, en eentje met de blokbodem aan de achterkant, zo hebben zowel de voor als de achterkant van het album een pocket.
Op de voorkant een houten vaandel waar  ik een en tekst op heb gestempeld, hier een bloem van little birdie waar ik het kraaltje uitknipte en in plaats daarvan nog zo'n gave bling plakparel plakte.

           

Zoals ik al zei heb ik het album gebonden met de zutter, aan de ringen knoopte ik diverse stukjes lint.
Het album sluit dmv van een stuk katoenband.
De tabjes die je ziet zijn van de kaartjes die ik maakte voor in de zakken, 2 per zak maakte ik er.

    

In de pocket van de voorkant een simpel kaartje, een plaatje wat bij het papier hoort en op de achterkant een stukje gelinieerd papier wat ik een beetje oud maakte en ik stempelde er koffievlekjes op.


De eerste pagina's van het album, op de linker pagina een stukje ribbelkarton, daarover een stukje kant wat precies de juiste kleur is voor dit papier onwijs gaaf!! Een mini envelopje met daarin een postzegel maken deze pagina af.
Rechts een eco brown label met daarop een plaatje, en ook hier een heel klein stukje van dat gave kant.


Hier links de onwijs gave stans van sizzix waar ik wat labels en tickets in deed.
Rechts een doilie met daarop een plaatje, hier zie je weer de kanten bloem met de bling plakparel terug komen.


Dit zijn de labels en de tickets die erin zitten!


Wat is het papier toch mooi hé?? Zijn jullie al verliefd??
Hier zie je weer eens stukje ribbel karton met een plaatje erop, ook een wit ovaal prijslabeltje waar ik "xoxo" op gestempeld heb. 
Rechts weer een eco brown label, ook een kraft label van een een groot hart waar ik schuin een bindertje overheen plakte en een stukje van dat gave kant.


Dan de achterkant waar ik alleen deze tekst op plakte, meer had het niet nodig.

   

En dit is het kaartje wat in deze pocket zit, een plaatje op de voorkant en een mooie tekst op de achterkant.



Dit zijn de kaartjes die in de zakken zitten, ruimte genoeg om foto's op te plakken of eventueel wat op te schrijven.

Nou dat was het weer voor deze keer, ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan van vinden en tot de volgende keer!

Lieve groetjes,


6 opmerkingen: