donderdag 23 januari 2020

Roze of Rose??


Hoi hoi,
daar ben ik weer met een nieuwe post.
Dit keer heb ik een mini album in een folderbox gemaakt.

Het album is gemaakt met het Rose Quartz papier van Prima Marketing. Het is al een wat oudere lijn, maar hij blijft zo mooi. En ik had er nog zoveel van liggen. Dus dit mini album gemaakt.
Het was een setje van een oud zelfmaakpakketje van Tiets, maar het was niet meer compleet. Want zoals dat bij mij gaat, ik maak iets, versnijd het soms en dan kom je wat tekort. Dus wat doe je dan, dan haal je het uit een scrap en bep welke ik heb liggen bijvoorbeeld, dus dat was ook met deze gebeurd. Maar genoeg voorraad qua zakjes en labels dus dat was op te lossen. Maar als je dit pakketje zelf zou hebben/kopen dan zit er dus een andere basis in.


 


Ik heb het beplakt met dit mooie roze papier. In de zakjes heb ik een ecolabel gedaan, deze heb ik ook allemaal beplakt. In de labels die in de zakjes zitten heb ik seambinding en een touwtje gestrikt.



Ook heb ik in het album de kleine journaling kaartjes gebruikt. Deze heb ik aan 2 zijden vastgeplakt. Zo kan ik er later nog een foto op plakken. Dit heb ik nu nog niet gedaan omdat niet iedereen op het wijde web wil staan. ;-)


Op pergamijn zakjes heb ik een tekst gestempeld. In het zakje een stukje designpapier. 
Verder gebruik ik een mooi Valentina kant, hempcord, gaasdoek, bloemetjes en een mooi lint met een fijn ijzerdraadje erin zodat het mooi strikt. Ik heb deze op de achterkant van het album in een kruis geknoopt en op de voorkant van het album eens niet met een strik, maar gewoon lekker stoer met een knoop. Love it!!



Maar het allertofste vind ik eigenlijk wel de hartjes prikkers. Deze heb ik met embossing speckle powder bewerkt. Wat een super tof spul is dat!! Ik ben verliefd!!



Gaaf toch?????
Hieronder nog wat foto's, dat zegt toch vaak meer dan tekst!




Ik heb het doosje van een mal van Joy overgetrokken. Dit paste zo niet voor het album dus ik heb hem hier en daar verbreed en verlengd. 





Laat me weten wat je ervan vindt. En als je vragen hebt, stel ze gerust!

Heel veel liefs, 


5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk album!
    En weer een goed idee im de maten van het doosje aan te passen👍.
    Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem heel leuk. Leuk idee om het doosje neer te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend album, zoveel mooie details echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen