donderdag 11 juni 2020

Hoera, een meisje!

Hoi, 

Deze keer maakte ik een krafttasje voor de geboorte van een meisje.
Ik heb hierbij een vosje gehaakt in superlieve kleurtjes!! 

Op het tasje heb ik een hele grote doily geplakt. 
Die doen het altijd goed in elk project wat je maakt. 
Op vellum heb ik met clear embossing pad van Nuvo een mooie tekst gestempeld. 
De tekst komt uit een set van Marianne Design, made by Karin Joan. Zo fijn die losse teksten, kun je zelf van alles verzinnen. De schattige hartjes horen daar ook bij. 
 
Ook plakte ik een stuk lint, de brede versie van mijn favorietje, namelijk het foute steekjes lint. In het roze uiteraard. Daaroverheen nog een ander mooi roze lint. 
Hierop heb ik een bloementoef gemaakt.
Natuurlijk horen er nog wat leuke rietjes bij en om het geheel af te maken een stukje kaasdoek. Ook dat gebruik ik vaak ergens onder. 
En zie je daaronder nog een lintje wat je niet kent?? Dat kan kloppen, dat is een nieuwe. Lekker breed, 8 cm en ook heel tof onder een bloementoef. Hij heet Nastro Cotton Mesh.
Een kraftlabel met daarop een etiket met een lief hartje is ook altijd goed. Een stukje wit hempcord tussen je bloemen en tadaa, de afwerking met nuvo drops kan beginnen. Even laten drogen en niet net als ik denken dat dat met een heattool op vol vermogen kan. Ja voor even kan dat, maar als ze eenmaal droog worden ploppen ze in en heb je rare bolletjes. Dus doe dat niet en heb gewoon geduld, haha. 

Liefs, 


1 opmerking: