maandag 22 juni 2020

Puntzak vol oreo's

Hallo iedereen

Vandaag is het mijn beurt om jullie mijn creatieve uitspattingen te tonen. Ditmaal maakte ik een eenvoudigere creatie: een puntzak vol oreo's!

  
Om te beginnen sneed ik enkele repen cardstock, kraft en wit. Deze bewerkte ik allemaal met een randpons en kleefde ze op elkaar langs de rand. Nadien kon de puntzak bovenaan bijgeknipt worden om netjes bij het papier aan te sluiten. Als bovenste laag kleefde ik een lint rondom de zak, op dit lint zie je ook nog een leuk parellint.


Vervolgens maakte ik van hetzelfde lint een haakje zodat je de zak aan de muur kan hangen.


Vooraan verwerkte ik allemaal verschillende materialen: bloemen van Wild orchid, bindertjes met de tekst 'especially for you', knoopje 'handmade' en pluisjes.



Ik gebruikte enkele overschotjes van het lint om onder de bloemen onderuit te komen.


De zak zit boordevol oreo's.  Daardoor kan het perfect als cadeau gegeven worden voor iemand die graag snoept.

Ik hoop jullie met deze creatie te inspireren.

Creatieve groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten