maandag 6 juli 2020

Facebook Hop

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen 9 en 10 juni hadden wij bij Kimya een super leuke Facebook hop.
Wij als DT mochten met een artikel naar keuze uit ons DT pakket aan de slag, en jullie mochten gezellig op onze pagina's komen hoppen.


Ik gebruikte de fotoslinger en de tube van 8 cm


In de tube maakte ik een kaars, en op de kurken deksel plakte ik wat leuke frutsels, een klein buisje met een stukje uit een boek erin, een miniflesje met mini pearls erin, een leuk bloemetje en nog een leuke tekst stempel, ik vind het een vrolijk vakantie tafereeltje geworden!


In de tube dus de kaars, eigenlijk heb ik gewoon wat theelichten gesmolten (au bain marie) en het kaarsvet overgegoten in de tube, het lont heb ik gewoon uit een stompkaars gehaald (moet lukken, heel voorzichtig) en in het vloeibare kaarsvet gezet. Zo heb je dus een super kaars op je tuintafel staan!


Van de fotoslinger maakte ik een drieluik, ik heb drie kleurtjes uitgekozen die het beste bij mijn design papier paste.
Het design papier is trouwens van Mintay en heet "Paradise", een heerlijk vrolijk vakantie papiertje, love it!!


Ik heb van alle drie de delen een schudgedeelte gemaakt.
Daar waar je de foto zou inschuiven heb ik een mooi deel van het design papier ingeschoven, ik strooide er wat schudspul zoals pailletten en pareltjes overheen en daarna plakte ik er verhoogd een stuk mica op.
Dat mica heb ik weer afgewerkt met een frame wat ik uit het design papier gesneden heb.
Op dit eerste deel, het licht gele deel, plakte ik de kaketoe op een stokje, wat eigenlijk een stukje van een rietjes is hihi.
Daarnaast een miniflesje en leuk bloemetje wat van Prima Marketing is.


Het tweede deel is licht roze, en ook hier weer dat schud gedeelte.
Hier in de hoek het leuke strandhuisje, deze heb uit design papier geknipt.


Dan het laatste deel, deze keer lichtgroen, ook hier weer een schudgedeelte.
Verder alleen wat uitgeknipte onderdelen uit het papier zoals de parasol en de strandstoel.
Meer opsmuk had het allemaal niet nodig vond ik.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Super mooi en prachtig design papier heb je voor dit project gebruikt .

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen