maandag 13 juli 2020

Vensteralbum voor de facebook hop

Hoi hoi, 

Vandaag laat ik jullie dit vensteralbum zien. Het is gemaakt voor de facebook hop laatst. 
En dit was zo leuk, want daarvoor hadden we een mooi dt-pakket gekregen van Femke om weer mooie dingen mee te maken. Normaal krijgen we een artikel wat voor iedereen hetzelfde is, maar nu mochten we zelf uit het pakket wat kiezen. 
Zodoende kregen we een divers aanbod aan projecten. Zo leuk zelfs dat Femke besloot om van ieder project een zelfmaakpakket te maken, zodat jullie thuis ook aan de gang kunnen. 
Je koopt een pakket met 3 projecten en krijgt toegang tot een besloten facebookgroep waar de beschrijvingen in staan en je alle vragen kunt stellen wat betreft het project. 
Leuk of leuk?


Ik heb dus een venstertasje opengeknipt, de hengsels ingekort en een binding in het tasje gemaakt. 
Hierin plakte ik 4 rood-wit geblokte snoepzakken. Deze heb ik zo gevouwen dat er een vierkant ontstond. 


Deze zakken zijn eerst beplakt met designpapier en als laatste in het album geplakt.









De voorkant van het album was al voorzien van een venster. Hier heb ik nog een stukje mica achter geplakt en daar wat minipearls tussen gestopt. Dit geeft een leuk effect!


Ook maakte ik er een mooie grote toef op! Leuk met een handmade knoopje, curlypins en rietjes. Uit eigen voorraad een houten bingosteentje. Leuk detail he!


De rug van het album heb ik voorzien van 2 minihuisjes. Dit zijn stansjes uit krimpfolie. Als je dat verhit wordt het 7x zo klein. Maak er wel eerst een gaatje in voordat je gaat verhitten. Dit is achteraf namelijk niet te doen.







Leuk he?! Nou dit was het weer voor deze keer. 
Tot de volgende blog! 

  Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten