donderdag 9 juli 2020

Facebook live van 8 juli 2020 door Sandra

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen 8 juli mocht ik voor de allereerste keer live gaan in de Kimya  Facebook groep, goh wat was ik nerveus daarvoor, maar alles is goed gegaan en we hebben een geweldig project samen gemaakt!
Dat project was ook wel een dingetje, want ik had bedacht dat roze de hoofdkleur zou worden, en nee niet zacht of baby roze maar fel roze.


Dit is het pakket wat ik samenstelde voor deze live, zoals je ziet FEL roze hahaha, diegene die me wat beter kennen weten dat ik normaal heel erg van het blauw en bruin ben dus dit was ook voor mij een hele uitdaging.
Maar het is me gelukt hoor, met het mooie papier van studio light "Jenine's mindful art collection 3.0" is het echt een super gaaf (en super roze) project geworden.


En dit is dan het project geworden, een minialbum met diverse leuke flapjes en insteek zakjes.


Het album sluit door middel van een stuk (roze hihihi) kant.


Als je het album opent zie je dat het uit twee gedeeltes bestaat, allebei de gedeeltes zijn gemaakt met dezelfde materialen en ze sluiten weer met een strik van dat hele mooie roze kant.


Beide gedeeltes zijn eigenlijk een soort waterval.
Hier een loonzakje met een label erin.


De volgende pagina is een lichtroze blokbodem zak waar ik een kaart met tabje in stak, in de zijvouw plakte ik een mini envelopje.


Dat mini envelopje kan je openklappen, erin zit een kaartje.


De laatste pagina is gemaakt van een vlakke zak, en hierin zit een groot label.


Hier de laatste pagina, ik maakte aan de enveloppen waar ik de omslag mee maakte een zij pocket waar je ook weer een kaartje in kan schuiven.


De kaartjes en labels van de linker kant.


De andere kant is hetzelfde opgebouwd, dus als eerste weer een loonzakje met daarin een label.


Dan de lichtroze blokbodem zak met ook weer een mini enveloppe in de zijvouw, alleen hier plakte ik hem aan de bovenkant.


En opengeklapt, in de enveloppe weer een kaartje, en ook in de blokbodem zak zelf zit weer een kaartje met een tabje eraan.


De laatste pagina is wederom de vlakke zak met een groot label erin.


Ook aan deze kant maakte ik een extra zij flap waar je weer een kaartje in kan steken.


Dit zijn de kaartjes en labels van de rechter kant.

En dan was dit het project van mijn eerste live, ik ben natuurlijk heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

De live kunnen jullie terug kijken op ons vernieuwde YouTube kanaal.
Klik hier om naar het kanaal te gaan.
Mocht je je nog niet geabonneerd hebben op dit kanaal dan is dat zeker de moeite waard, alle filmpjes van ons DT team staan daar bij elkaar!

Tot de volgende keer!!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten