maandag 1 augustus 2022

File Folder Planner Pagina

Hoi allemaal,

Welkom weer bij een nieuw blog van mij. De oplettende kijker zal gezien hebben dat ik week 23 heb overgeslagen in mijn planner en dat komt omdat ik daar een hele speciale pagina van wilde maken.
Wij hebben namelijk op 11 en 12 juni een weekend doorgebracht met de familie van mijn mans kant.
Afgelopen december is mijn schoonvader overleden en toen is het idee geboren om met zijn verjaardag, dat was 12 juni, met de hele familie iets leuks te doen.

Op deze pagina heb ik een foto geplakt van bijna de hele familie maar omdat niet iedereen op sociale media wil, heb ik daar even een stukje designpapier overheen gelegd.

Het is een file folder pagina geworden en ik heb deze gemaakt van 2 suikerzakken. Een derde suikerzak gebruikte ik om wat van de foto's te matten.
Met het prachtige Berrylicious designpapier van Mintay heb ik de verschillende pagina's in de file folder beplakt.
Boven in de hoek heb ik het stans postzegel van Gummiapan geplakt. Zo'n ontzettend leuke stans.
De cijfers heb ik gestempeld met een set van CraftEmotions
Het alfabet zijn 2 verschillende stansen, ook van CraftEmotions, hoofdletters en kleine letters.
De pagina is toch aardig dik geworden dus met een stukje kreukellint heb ik hem dichtgebonden.

Op zaterdag hebben we verzameld bij Van der Valk Avifauna. Mijn schoonouders waren fan van, Van der Valk dus dat vonden we wel passend.
Ook konden we Avifauna in, ongeveer 25 jaar geleden zijn we daar voor het laatst geweest.
Op deze pagina heb ik verschillende stempelsets van Elizabeth Craft Designs gebruikt.
Het ronde Love this label komt uit één van de basis stans sets van ECD.
In het pasje van het hotel heb ik een kaartje gedaan waar ik wat op heb geschreven over de dag.

De foto's heb ik gemat op een stuk van de derde suikerzak om één geheel te krijgen. De tabjes komen uit de basisset die ik al eerder heb gebruikt. Uit een folder van Avifauna ponste ik de rondjes die ik op de tabs plakte. Op de achterkant van de labels heb ik ook nog foto's geplakt maar hier staat de familie op dus die kan ik helaas niet laten zien.

We hebben 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant en na een wat onrustige nacht, want het bed was erg hard, zijn we de volgende dag na het ontbijt vertrokken naar Madurodam.
Ook dit was voor ons lang geleden. We hebben genoten en ontzettend geboft met het weer.
Er zijn weer mooie herinneringen gemaakt en voor herhaling vatbaar want we wonen wat verspreid over het land en we zien elkaar niet zo vaak.
Op deze pagina's heb ik 2 tabs gebruikt uit de tab label stempelset van ECD.
Ook het hart is een stans ECD

De dag hebben we afgesloten met kibbeling bij Simonis in Scheveningen.
  Helaas moest ik deze foto afdekken met designpapier.
Op het label, dat bij het designpapier zit, heb ik wat geschreven over de dag. Van de foto heb ik een pocket gemaakt en daar zit dit label in. 

Ik hoop dat jullie het een leuke planner pagina vinden. Nog een hele fijne zomer en tot de volgende keer.

Groetjes,
Jolanda 













2 opmerkingen: