maandag 15 augustus 2022

Zonnebloem album

 Hallo,

Welkom terug op het Kimya blog. Vandaag laat ik jullie een klein album zien, met het mooie papier van Maja, Everyday Life.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van een wijnfleszak. Ik heb de zijnaden naar buiten gevouwen en de bodem teruggeslagen, zo krijg je een soort botte punt. Aan de binnenzijde heb ik flapjes gemaakt met vierkante kraft envelopjes en kleine vlakke zakjes. Achter de flapjes heb ik buikbandjes gemaakt met daarachter fotomatjes. In de envelopjes zitten ook fotomatjes. Deze kun je eruit halen met een lusje van kreukellint

Met een PP zakje heb ik een schudzakje gemaakt. Ik heb de gele pailletjes van Nellie Snellen gebruikt. Verder heb ik wat stansjes gebruikt van Gummiapan: een bloem, een Doily en een tekstbox. Op de laatste heb ik wat stickers van Tim Holtz geplakt. 

Op de voorkant van het album heb ik een Japanse sluiting gemaakt met hempcord van Vaessen. Aan het uiteinde van het koordje heb ik een bedel uit m’n voorraad gebonden.  Ik heb wat jute mesh om de voorkant geslagen en hier wat pluisjes doorheen geregen. Verder heb ik nog een etiket “met liefde” hier overheen geplakt aan de binnenzijde, om de naad waar het jute bij elkaar komt te verbergen. Om het af te maken heb ik nog wat plakparels op de hoekjes geplakt.

















Aangezien ik gek ben op zonnebloemen, was dit een klein feestje voor mij. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Liefs Yvonne





3 opmerkingen: