maandag 8 augustus 2022

Zonnig vakantie project

 

Hoi hoi,
Zomer, vakantie, lekker weer: tijd voor een zonnig project.
Gemaakt met designpapier van Mintay: Sunset Beach

Voor een lieve vriendin die een zware tijd achter de rug heeft, maakte ik een speciaal verjaardagscadeau: een mini reiskoffer, met uitschuifbaar handvat :-) en een verrassingstoren.

 

De verrassingstoren is gemaakt van een vierkant kraft doosje, waarbij ik om de onderkant een 30x30 vel designpapier heb gevouwen en dit met een extra strookje heb vastgeplakt. Aan de bovenkant kan precies het deksel er dan weer overheen. Die heb ik aan de zijkant versierd met lint: brilliant blauw amelie en roze nodini. Bovenop het deksel de geschulpte stans van Gummiapan met happy birthday sticker.

De koffer is gemaakt van een blokbodemzak van 15 cm breed met daarop aan de voorkant een blokbodemzak van 13 cm breed. Het uitschuifbare handvat is gemaakt van rietjes met een houtmotief.

In de koffer zitten verschillende cadeautjes, waaronder een van de ijsjes uit de vakantiecadeautjes week. De filmpjes hiervan vindt je op het YouTube kanaal van Kimya.

Een klein genietmomentje met thee en een chocolaatje. gemaakt van een kubusdoosje, onderop een pp zakje gevuld met thee, chocolaatje bovenop, een paar leuke etiketten er bij en klaar is het cadeautje.

 

Verder nog een houder voor een klein notitieboekje, die is bekleed met ricepaper, gemaakt van een blokbodemzak van 15 cm breed met ribbelkarton als omslag.

 

En als laatste nog een uitwerking van het gratis patroontje van juli met de lippenbalsem.




Ik had een hele blije vriendin, die dankzij dit cadeau weer een stapje in de goede richting kon zetten. Dus voor mij een geslaagd project. 
Ik hoop dat jullie er ook van genoten hebben en tot een volgende keer!

Veel liefs van mij,



2 opmerkingen: