maandag 12 juni 2023

Londen is the drink for me

 

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik, Jolanda, weer een project aan jullie laten zien. Eind maart ben ik op familiebezoek in Londen geweest en natuurlijk moesten er foto's van in mijn planner komen. Dit keer iets anders dan een uit gestanste basispagina. Ik heb een soort vouwpagina gemaakt van 3 penseelzakken die ik heb verbonden met lint.

Zo ziet de pagina er opgevouwen uit, zoals je ziet past hij uitstekend in mijn planner.

De achtergrond op de zakken heb ik gemaakt met acrylverf en de gelli plate.
Ik heb de kleuren van de Engelse vlag aangehouden met wat zilver.
De gelli plate heeft lang in mijn kast gelegen maar wat krijg je leuke effecten ermee.

De zakken heb ik op de maat van de planner afgesneden, 21 cm, en voor de achtergrond  heb ik de Engelse vlag uitgeprint, bewerkt met zilveren acrylverf en deze op de zakken geplakt.

Verder plakte ik nog label met de Big Ben en een label met een bus
om de achtergrond wat meer aan te kleden. De 3 zakken heb ik door middel van lint met elkaar verbonden.

De voorkant ziet er zo uit.

Van het afgesneden stuk heb ik een pocket gemaakt die ik bestempeld met het woordje Notes, een stempel van Gummiapan. Verder heb ik nog wat washi tape geplakt.
In de pocket zit een weekoverzicht gemaakt met een ECD stempel waarop ik heb geschreven wat we gedaan hebben. Als leuk detail heb ik het klemmetje van Gummiapan gebruikt.
Als embellishment gebruikte ik een knoopje met de engelse vlag waaraan ik een bedel vast heb gemaakt. Ik gebruikte hiervoor het touw wat bij de labels hoort. Bovenin plakte ik ook wat washi tape.
Op de 2e pagina plakte ik stukken van ons bootticket, ik vind het altijd leuk om papieren, folders of bonnen van een reis te bewaren en deze als achtergrond te gebruiken. Ik wilde wat meer kleur op het witte ticket en daarom heb ik een postzegel gebruikt.  In zo'n postzegel set zitten verschillende leuke postzegels. Verder gebruikte ik stempels uit de Vacay Phrases set en het eerder genoemde washi tape.

Natuurlijk mag een foto van de Tower Bridge niet ontbreken. Dit is de pagina waarmee de hele set in de planner kan. Ik gebruikte hiervoor de Pierced planner stans van Gummiapan en heel toepasselijk stempelde ik op de rand Memories are stitched with love.
Om de achtergrond aan te kleden heb ik de vlag en het woord Londen uit het lint geknipt en opgeplakt met dubbelzijdig tape. Verder gebruikte ik de telefooncel en bus van Gummiapan.

De achterkant. Hier zit het lint los zodat ik het stapeltje pagina's aan de zijkant kan dichtstrikken.

Prachtig mooi uitzicht over Londen vanaf één van de Roofgardens.
Als decoratie wat Washi tape en nog een Engelse vlag van het lint.
Het stempeltje bovenin komt uit een stempelset van Elizabeth Craft Designs.

Naast dat we met de bus door Londen zijn gereden hebben we ook gebruik gemaakt van de metro. Dat blijft toch altijd machtig om te zien en te gebruiken.
Ook hier heb ik weer een pocket gemaakt waar een foto in kan. Als achtergrond heb ik een kaart van de ondergrondse uitgeprint en daar een gedeelte van gebruikt. Het label Londen is een stukje van het lint en het woord travel komt uit eerder genoemde stempelset.

Ook hier weer een label op de achtergrond met een knoop en bedel erop.
Londen Tower heb ik geschreven op een stukje gelinieerd papier uitgestanst met de notitie blaadjes stans van Gummiapan. Verder maken de bus en het stempeltje de pagina compleet.

In de penseelzakken is ook nog plaats voor een aantal labels. Deze heb ik in de breedte op maat gesneden en bewerkt met Barn Door Distress Inkt en Prize Ribbon Distress oxide inkt.
Verder zijn ze beplakt met een stuk van de bootticket, postzegels en washi tape.
De reinforcements komen uit set 2 en set 3  van Elizabeth Craft Designs. Superleuke sets die ik ook regelmatig gebruikt voor op een label.
Het hartje is een stempel van Gummiapan.

Achterkant van de labels.

Om de pagina's nog extra bij elkaar te houden in mijn planner heb ik bovenin een klemmetje geplaatst.
Met een stukje hemp cord heb ik er 2 bedels aan vastgemaakt. 

Dit was het weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden hoe ik mijn foto's heb verwerkt en hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven.

Bedankt voor het kijken en een hele fijn dag.

Groetjes,
Jolanda 








2 opmerkingen: