maandag 4 maart 2024

3D Slee

Goedemorgen, welkom terug op het blog van Kimya.

Ik laat deze keer de houten creatie van de 3D slee zien. Zo net na de kerstdagen moest ik me er wel even toe zetten om hier iets leuks van te maken. Alle kerstspullen waren natuurlijk al opgeborgen 😂.

Hij is wel tof geworden in de traditionele kleuren, al zeg ik het zelf. Blijkbaar vond een aantal van jullie dat ook, want op de CreaDays-beurs in Zaandam was hij al snel uitverkocht. 


Ik heb eerst het pakketje uitgepakt en de onderdelen bij elkaar gelegd, dat wijst zich eigenlijk vanzelf. Je kunt dan goed zien welke delen je in welke kleur wilt verven. Ik ben begonnen met de sterren te verven met witte acrylverf. Meteen in de juiste kleur zonder onderlaag. 


Daarna heb ik de overige gedeeltes in kleur geverfd, sommige dingen heb ik twee keer gedaan, omdat het dan toch beter gedekt was. Ook hier heb ik acrylverf gebruikt.



De sterren heb ik nog een glittertje gegeven met crystal drops.


Dan kan alles in elkaar gezet worden, ik had nog houtlijm uit mijn eigen voorraad, maar het kan ook met tacky glue.




 



Met hempcord heb ik aan de voorkant van de slee witte belletjes bevestigd. Aan de achterkant heb ik nog sterretjes geplakt. De witte sterren heb ik voorzien van parels en bloemetjes. Een bontje erin en klaar is mijn slee.

 

Dit was mijn blog voor deze keer, vind je hem leuk? Laat gerust een reactie achter. Tot de volgende keer. 

Liefs Fredy

2 opmerkingen: