maandag 11 maart 2024

Toolbox

 Goedemorgen allemaal,

Welkom op deze maandagochtend met een nieuw blogbericht van mij, Jolanda. Leuk dat jullie allemaal weer komen kijken. Een aantal van jullie zullen mijn project wel herkennen van de DoeDag van afgelopen januari. Samen met Fredy heb ik voor het extra project gezorgd, superleuk om te doen. Dit keer hebben we een mannen- en een vrouwenversie bedacht. Vandaag laat ik jullie de mannenversie zien.

Het is een toolbox geworden. De basis is gemaakt van een grote blokbodemzak.
Voor de bekleding heb ik het prachtige papier van Mintay gebruikt Mr. Fix it en een zakje die-cuts voor de aankleding.

Op de bovenkant zitten 2 doosjes gemaakt van kraft en mica die aan de zijkant bevestigd zijn met kraft waarop bronzen tandwielen zijn geplakt en sluiten met een label en lint

In de doosjes zitten versierde labels samengebonden met een stukje jute koord
Het roesteffect heb ik gemaakt met roestpastazwarte gesso en oxide spray

De doosjes gaan in tegengestelde richting open.

Ook de middenstuk kan omhoog zodat je makkelijk het album eruit kan halen. De binnenkant heb ik beplakt met licht grijze cardstock

Het album is gemaakt van het afgesneden stuk van de blokbodemzak en versierd met de diecuts en wat bronzen tandwielen. De sluiting is gemaakt van een groot label.

De achterkant heb ik vrij simpel gehouden.

De linker- en rechterkant van het album zijn hetzelfde en om deze reden laat ik jullie alleen de linkerkant zien.
Van een vlakke zak zit er aan de rechterkant een pocket met een label

Van een penseelzak heb ik een flap gemaakt. 


 Onder de lange flap zit nog een flap gemaakt van een vlakke zak met daarin weer een label.

Het midden van het album is gemaakt van 2 vlakke zakken die vastzitten met buttons die ik zwart heb gemaakt met gesso.



Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden en dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Tot een volgende maandag.

Groetjes,
Jolanda 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten