maandag 29 juli 2024

Paperbag minialbum

 Hallo Allemaal,

Wat is het eerste half jaar toch snel gegaan, we zitten alweer in eind juli. Helaas is de zomer soms ver te zoeken maar daardoor zit ik wel meer te knutselen op mijn kamer dan normaal in de zomer. Zo heb ik van de week dit projectje gemaakt. Een simpel minialbum van ongeveer 16 bij 11 centimeter. Het design papier is van Stamperia: Brocante Antiques.


Dit minialbumpje is gemaakt van blokbodem zakken. De zak heb ik opgevouwen gehouden en de bodem heb ik omgevouwen. Vervolgens heb ik de bodem van de zak op de volgende zak geplakt. Hiervan heb ik maar aan drie zijden van de zak lijm gesmeerd, zodat er een pocket ontstaan. 



Dit heb ik gedaan met alle zakjes. Vervolgens heb ik van Kraft cardstock vijf labels gemaakt, die in de zakken passen. De hoekjes heb ik met een hoekpons eraf gehaald. In de pockets voorop zit een label van 6,5 bij 13 cm.



De kaft van het albumpje heb ik gemaakt met chipboard/greyboard. Voor de rug heb ik fijn ribbelkarton gebruikt. Het geheel heb ik versierd met designpapier, kant, bloemen en blaadjes van Florella. Op de rug zit een klein strikje en aan de tags zit een stukje organza lint.






Nu is het zo dat ik voor dit albumpje geen eindbestemming heb. Dus het lijkt me leuk om dit album te verloten onder iedereen die een berichtje achterlaat onder een van de drie berichten over het blog van deze week in de facebookgroep van creatief met Kimya Verpakkingen

groetjes Melanie

1 opmerking:

  1. Loot graag mee,momenteel in gevecht met zomeralbum,wat wel heel duidelijk is,maar door lichte tia, ben beetje motorisch gestoord.maar dit leuke album wil ik graag als voorbeeld,en om de mooiigheid

    BeantwoordenVerwijderen