maandag 5 augustus 2024

Summer Vibes

 Hoi hoi,


Inmiddels is het hoog zomer en ik ben aan de beurt voor een blog: dus ook een zomers projectje nu!
Ik maak ieder jaar wel klein album voor de vakantiefoto's, nu duurt het nog even voordat we op vakantie gaan, dus het blogproject is nog niet helemaal af :-)

Het designpapier is al een oudje, die ik nog steeds erg mooi vind: Sunset Beach van Mintay.

Als basis heb ik een brievenbusdoos gebruikt, hier heb ik stuk vanaf gehaald zodat er box van 16x16 ontstond, hier heb ik voor de helft het album ingeschoven. Het album is gemaakt van 2mm grijsbord en twee fruitzakken, binnenin een kraftdoosje voor de meeste foto's. Van een paar vlakke zakken en een loonzak maakte ik nog een aantal pagina's met pockets voor nog meer foto's :-) Het linker deel van het album sluit met een lintje, de kleur groen past heel goed bij het designpapier.
Voorop het album een grote fastener die met elastiek vanuit doosje vastgemaakt kan worden.
Op de doos glitterlint en wat die-cuts.

En een paar leuke stempeltje van Gummiapan kunnen natuurlijk niet ontbreken: fototoestelBee Happy en iets met ijs...hoe kan het ook anders :-)




 

 


Dat was het weer voor deze keer, na de zomer ben ik er weer met een nieuw blog. 
Als jullie nou idee hebben om iets te maken, laat dan even berichtje achter. 
Altijd leuk om een uitdaging te krijgen en aan te gaan.

Veel liefs Beate



Geen opmerkingen:

Een reactie posten