zondag 18 oktober 2015

Halloween Pocket Letter

IEKSSSSS HALLOWEEEEEEEN!


 Ik had nooit iets met halloween, maar de laatste tijd begint daar toch verandering in te komen..
Er zijn zulke leuke dingetjes te koop die je kunt verwerken op een pocket letter dat ik maar poging gewaagd heb!
Met authentique papier heb ik eerst alle vakjes gevuld en ben daarna lekker gaan uitleven.
Ik heb diverse artikelen van Kimya erop verwerkt.
Bovenin heb ik ene zwart zakje verwerkt . Hij paste net niet in het vakje  en heb iets van de zijkant gesneden, weer vast geplakt en toen dubbelgevouwen erin geschoven. Label erin tags erin en klaar.


 De letters spooky heb ik bijvoorbeeld op 3 zwarte labels geplakt. De 3 labels heb ik eerst doorgesneden, toen de hoeken geponst en gaatjes erin gedaan.


De hoed heb ik uitgesneden uit zwart cardstock en daar een dikke spin op geplakt, ieksssss genoeg toch!!
Her en der kleine spinnetjes, webjes, teksten, plakkers gewoon te veel om op te noemen.


Een fijn weekend allemaal!
Liefs Tiets xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten