vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year van het hele team!

Het jaar 2015 zit er alweer op en we zijn begonnen met een nieuw jaar voor ons...
Voor Kimya een prachtig jaar 2015 waarin het definitieve  team is gevormd en waarin ze ook al een designteam dag hebben gehad. Kimya er een werknemer bij heeft gekregen en niet te vergeten heel veel  nieuwe artikelen in de winkel..
Het leek ons leuk om jullie te laten lezen hoe ieder team lid het het afgelopen jaar heeft ervaren dus daarom een kleine impressie van 2015 van Kimya!



Femke
Hallo iedereen!

2015 ligt achter ons, een jaar waarin we weer veel hebben gedaan en meegemaakt. Personeelswisselingen, veel beurzen in binnen- en buitenland en verder.... eigenlijk niet zo veel.

Geen gekke dingen, die zijn ons in 2015 bespaard gebleven, we kunnen dus zakelijk en qua gezondheid terugkijken op een geslaagd jaar.

We gaan het jaar 2016 met veel vertrouwen tegemoet! Een jaar waar we beginnen met Morgan, Rachelle en onze nieuwe medewerker Tiets! Ondersteund door ons leuke Design team en diverse andere mensen op de achtergrond.

We gaan terug naar 2006, het jaar waarin Kimya per 1 januari is ingeschreven bij de KVK, we bestaan dit jaar dus 10 jaar! Dit gaan we uiteraard heel het jaar door vieren!

Kimya is een samenvoeging van de namen van mijn kinderen Kimmy en Yaël, later bleek dat Kimya ook Chemie betekent in het Turks, een mooi woord voor ons bedrijf, een dynamisch en bewegend bedrijf.

Na eerst het bedrijf opgebouwd te hebben, ben ik, ik was toen nog alleen aan het werk, in oktober 2010 in een pand getrokken aan de Kolk 30 in Arkel, alles kreeg nu een plekje, we hadden een showroom en een magazijn en niet snel daarna kwam het eerst meisje bij mij werken.

In 2011 gingen de buren uit het pand, en ze zeggen toch ook wel eens, de buren verhuizen maar 1 keer? Dat was dus de kans om uit te breiden zonder te verhuizen. De panden werden doorgebroken, de ruimte werd weer ingericht en we konden weer groeien, en helaas of gelukkig, dat deden we ook!

In 2014 hebben we meer handjes erbij gekregen en in 2015 werken we al bijna heel het jaar met 3 mensen fulltime aan onze webshop.


Zowel qua goederen, als personeel, als orders hebben we weer een leuke rustige groei gemaakt in 2015 en we hopen deze in 2016  door te mogen zetten, we zijn al begonnen met onze nieuwe aanwinst Tiets! Vanuit Den Helder gaat Tiets haar werk doen, voornamelijk op het internet maar ook met workshops en haar winkeltje gaat ze de markt daar bedienen

2016 staat voor mij vooral in het teken van gezondheid, vrede en rustig doorgaan met wat we gedaan hebben in 2015, laten we maar weer hetzelfde kunstje doen als in 2015, dan ben ik dik tevreden!

Ik wens iedereen een heel goed, gezond en vredig 2016 toe en laten we met z’n allen een jaar ervan maken die we positief in de boeken mogen schrijven!

*************************
Rachelle

Hallo allemaal,

Ik ben Rachelle Metz, 24 jaar (oud) en ik ben vanaf maart 2015 werkzaam bij Kimya Verpakkingen.
Daarvoor heb ik bij een evenementenbureau gewerkt maar was erg toe aan een nieuwe uitdaging. Op Facebook zag ik de vacature van Kimya voorbij komen en heb de stoute schoenen aangetrokken.
Je kunt wel zeggen dat ik in maart meteen in het diepe ben gegooid: 2 beurzen stonden namelijk voor de deur. In mijn eerste week de Knotsgekke Kaart- en Scrapdagen in Den Bosch en in mijn derde week meteen naar het buitenland: de Creativa in Dortmund. Super spannend maar tegelijkertijd ook super leuk!
Achteraf ben ik heel blij dat ik juist in het diepe ben gegooid want op die manier heb ik gelijk heeeel veel producten van Kimya leren kennen.
Waar ik in het verleden beurzen organiseerde sta ik er nu zelf op. En stiekem vind ik dat veel leuker! Gezellig een praatje maken en veel van jullie in het écht ontmoeten.
Op dit moment houdt ik mij veel bezig met de website en Facebook. Dit heeft ook te maken met de opleiding die ik onlangs heb afgerond: HBO Communicatie. Tijdens deze opleiding heb ik geleerd om mij goed te verplaatsen in de klant en nu kan ik dit eindelijk in praktijk brengen. Op deze manier probeer ik de website steeds meer te optimaliseren door bijvoorbeeld zoektermen toe te voegen en het aanmaken of juist samen voegen van rubrieken.
In 2016 ben ik daar vast nog mee bezig want het is een hele klus, hihi.
Als ik verder naar 2016 kijk zie ik veel nieuwe producten in het vooruitzicht, uiteraard een tweede DT-dag want die was super gezellig en voor de rest laat ik me lekker verrassen. Want dat is toch wel het leukste aan werken bij Kimya: geen dag is hetzelfde en er is altijd wat te doen!

Voor nu wens  ik jullie allemaal een geweldig 2016 met veel geluk, gezondheid en natuurlijk veel creativiteit

****************************************

Morgan
Hallo allemaal,

Ik ben Morgan Morang en werk sinds september 2014 bij Kimya verpakkingen.

Afgelopen jaar was een druk en gezellig jaar met veel beurzen.

Een aantal gewoon hier in Nederland en maar liefst 4 x naar het buitenland, 3 keer naar België en 1 keer naar Duitsland.

België was voor mij niet meer nieuw. Toen ik net begon bij Kimya was dat mijn eerste beurs.

Duitsland daarentegen was toch wel spannend de eerste paar dagen alleen thuis blijven en er voor zorgen dat alles zo gewoon mogelijk door ging met de orders op de zaak, en ook nog de bestelling van de dames in Duitsland bij houden wat ze nodig hadden als extra voorraad en daarna ruim 2 dagen meehelpen in Dortmund!

Er volgden meerdere beurzen kleine, grote en ook nog de Libelle winterfair in Mechelen ook dit was nieuw voor me, maar ook zo leuk hele andere mensen dan op een creatieve beurs!

Maar er was meer te doen dit jaar dan alleen maar beurzen, we hebben ook nog een winkel bij te houden en een heleboel orders en het is wel zo prettig werken om alles gelijk te kunnen pakken en niet meer te hoeven tellen als je orders aan het verzamelen bent.

Ik ben dus veel bezig met tellen, we krijgen zoals jullie waarschijnlijk wel merken regelmatig nieuwe producten binnen en deze moeten wel goed op de foto staan vaak maak ik hier de foto's van en spamm de dames lekker zodat ze weer geplaatst kunnen worden.

Ook hebben we alledrie een eigen tijd om een stukje op facebook te plaatsen elke dag, Ik plaats elke avond een leuk berichtje van onze artikelen.

En er komen nog een hoop kleine dingen ongemerkt voorbij die ook tot de dagelijkse dingen behoren.
Ik kan jullie wel vertellen trouwens dat ik steeds een beetje creatiever begin te worden (het werkt wel degelijk aanstekelijk al die mooie creaties) ;)

Voor het nieuwe jaar ga ik op de zelfde manier verder en wie weet wat voor leuke dingen er weer voorbij mogen komen.


Iedereen wens ik een mooi gezond en creatief jaar gewenst voor 2016!
************************************

Tiets
Afgelopen jaar was voor mij een soort roller coaster effect.. diepe dalen en giga hoogte punten.
De gezondheid liet erg te wensen over en daardoor heb ik hele moeilijke beslissingen moeten nemen, zowel op persoonlijk gebied als in mijn werk en hobby. En ondanks dat het moeilijk was, merk ik nu dat het goed is geweest.. En ja natuurlijk een hoogtepunt in ons leven was de geboorte van onze kleine Lily. Dat is zoiets geweldigs  moois om mee te mogen maken, en dat heeft ook zeker mij een boost gegeven om door te vechten... Tis genieten met zo'n kleintje en dat maakt je ook sterk. Natuurlijk zijn er nog meer hoogtepunten geweest..de trouwdag van onze dochter Dieuwke, De super gezellige DT dag van Kimya en als klapper mijn nieuwe baan bij Kimya!! Iets waar ik super trots en blij mee ben!! Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, waarvan ik zoveel steun van gekregen heb, zelfs mensen die mij niet eens persoonlijk kennen maar waarmee ik toch een klik kreeg.. zo fijn dat dat kan!
Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van onze lieve woef Tommy. Hij mocht bijna 14 jaar worden.. We missen hem vreselijk!
En ja dan 2016... natuurlijk gaan we met Kimya knallen... leuke dingen maken, nieuwe dingen verzinnen, meer workshops geven, nieuwe project basis setjes maken,  mijn kleine mini winkel, en ach te veel om op te noemen.
Persoonlijk hoop ik dat ik in de goede positieve flow blijf waar ik nu in zit, vanaf februari mag ik 2 dagen in de week op Lily passen, ik begin natuurlijk al in Januari met mijn werkzaamheden bij Kimya en er wachten nog wel wat onderzoekjes in het ziekenhuis, maar daar verwacht ik geen rare dingen van, dus we blijven positief en na 4 jaar  pijn, verdriet en ellende, voelt dat zo goed!!
Ik sluit af met een creatie van mij van afgelopen jaar, en een wens voor jullie allemaal, dat we een gezond en creatief 2016 met elkaar mogen beleven!!


*************************
Sandra
2015, voor ons persoonlijk een rustig jaar, na een zeer moeilijk en stressvol 2014 was dit wel een verademing voor ons, hopelijk kunnen we deze rust doortrekken in 2016!!
Met Kimya heb ik een top jaar gehad, wat een heerlijk team bij elkaar, we hebben er met zijn allen echt voor gezorgd dat Kimya op de kaart kwam te staan in 2015!!
Ergens in juni werd de chat groep in het leven geroepen, nou ik kan je vertellen een dag met minder dan 300 berichtjes is een rustige dag, lief en leed wordt er met elkaar besproken, en dat zorgt ervoor dat we met zijn allen zo'n leuk en sterk team hebben, ik kan echt zeggen dat ik in 2015 een paar hele leuke vriendinnen erbij heb gekregen!!
Hoogtepunten waren voor mij toch wel de beurs in Den Bosch, waar we 3x volle bak hadden met de pocketletter workshop, en de beurs in Gorinchem waar ik samen met mijn moeder ons "eigen" kraampje had, workshoppers hadden we helaas niet maar wel lol en plezier voor 10!!
De kers op de taart was toch wel de DT dag, wat een geweldige dag was dat zeg, heerlijk kletsen, lachen en eten met de meiden, het was een dag met een gouden randje.
Wat 2016 ons zal brengen? We zullen het zien, ik hoop in ieder geval dat ik nog lang deel uit mag maken van dit geweldige top team en dat we jullie ook volgend jaar weer kunnen verrassen en inspireren met onze creaties.

Dan nog mijn favoriete creatie voor Kimya afgelopen jaar, dat is toch wel de eerste pocketletter die ik voor Kimya maakte, het maken van pocketletters kwam net een beetje op gang, en tja ik ben er toch wel redelijk verslaafd aan, deze pocketletter werd ook nog eens uitgebracht als zelfmaak-pakketje en oh wat was ik trots zeg, ook wordt de foto van deze pocketletter gebruikt voor aankondiging van workshops enzo dus ik nog trotser hihihi!!


Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en creatief 2016 toe!

*************************

Cindy
2015 is alweer voorbij. Wat gaat de tijd snel, soms is dat ook wel lekker eigenlijk.
Het is een turbulent jaar geweest voor me, en ik vermoed dat 2016 niet anders zal worden. Maar daar gaan we niet over lopen kniezen. Daar heb ik geen tijd voor.
Maar het is ook een jaar geweest met gouden randjes hier en daar.
Meehelpen op de beurs, Mijn herfst PL wat tot pakketje gemaakt werd, het bloghoppen.
En natuurlijk de DT-dag, wat was die geweldig zeg. Heerlijk genieten en lachen met de meiden. Het was echt een dagje uit.
Naar mijn mening is het een top team die geweldige creaties maakt ( ik voel me er soms nog een beetje een kleuter bij die net haar knipdiploma heeft gehaald).
En Kimya komt steeds weer met nieuwe producten dus we blijven knallen met onze creatieve uitspattingen in het nieuwe jaar !
Mijn uitschieter van het jaar was toch wel mijn eerste kaart gevouwen van een blokzak.


Ik wens jullie alle goeds toe voor het nieuwe jaar.

*************************
Margreet

**Allereerst wil ik iedereen voor dit nieuwe jaar veel gezondheid, liefde en mooie momenten om te koesteren toewensen!

Tja, dan wordt je gevraagd om een stukje te schrijven over je ervaringen het afgelopen jaar bij Kimya. Nou, daar gaan we dan.....
Inmiddels mag ik ongeveer 1 jaar en 4 maanden deelnemen aan het designteam van Kimya. En ik ben nog steeds blij dat Tiets me daarvoor gevraagd heeft! Zo leuk om iedere keer van al die leuke spulletjes van Kimya weer een nieuw project te maken waar ik jullie mee kan inspireren! Daar geniet ik enorm van en ik hoop hier nog heel lang mee door te gaan!
Bedankt voor jullie vertrouwen Femke en Tiets!
Hoogtepuntjes zijn toch altijd wel de verrassingsdozen die Femke ons met enige regelmaat stuurt met nieuwe artikelen. Dan is iedereen hyper!
Wat ik heel plezierig vind is om te merken dat we als team echt een fijne club hebben! Via de chat hebben we regelmatig contact en delen we lief en leed, lachen en knuffelen we heel wat af en is er altijd positieve feedback als je even vastloopt met een project.
En de slagroom op de taart was toch wel de Designteamdag van 28 november! Dat geeft nog meer energie!
Ook heb ik op de KreaDoe een dagje mee mogen helpen. Nog meer bewondering gekregen voor de Kimya-meiden die regelmatig beurzen als deze bemannen.
Kimya heeft het afgelopen jaar ook heel wat ontwikkelingen ingezet. Met Tiets als "Hoofd Designteam", zoals wij haar noemen, zullen er ook voor het komende jaar weer allerlei leuke uitdagingen, bloghops en nog veel meer leuks te doen zijn bij Kimya.
Kortom, ik ben nog lang niet klaar met / bij Kimya en ik hoop jullie samen met de andere leden van het Designteam weer een inspirerend, creatief 2016 te geven!


Een van de projectjes die ik afgelopen jaar heb gemaakt en op de beurs de stand van Kimya  nog leuker maakt! ;-)

***********************

Jolanda
2015 is voorbij gevlogen. Het begin van het jaar was een spannende tijd op het werk, omdat de ziekenhuisapotheek ging fuseren met de ziekenhuisapotheek van Alkmaar. Vanwege verschuiving van werkzaamheden moest er ook personeel mee naar Alkmaar, maar ik mocht gelukkig in Den Helder blijven werken. Ik heb het maken van kaartjes afgelopen jaar even op een zijpad gezet. Ook heb met pijn in mijn hart de knoop doorgehakt om te stoppen met het geven van Pan Pastel cursussen.  Soms moet je keuzes maken en dat doen waar je hart ligt.

 Ik heb me afgelopen jaar gestort op verschillende haakprojecten (ook heerlijke ontspanning voor even snel tussendoor), maar mijn passie ligt toch het meeste bij fotograferen en leuke projecten maken in combinatie met de producten van Kimya.
Iedere DT pakket is weer een lust voor het oog. Femke weet ons elke keer weer te verassen.

De klapper van 2015 was toch de Design Team dag op 28 november in Arkel. Leuk om ook de rest van het team eens in levende lijve te zien. De meeste kende ik al, maar ook een deel niet. Nou het voelde alsof we elkaar al jaren kenden, wat een een top team! Allemaal super leuke meiden. En natuurlijk na afloop lekker shoppen in de winkel wat een walhalla. Je raakt er niet uitgekeken. Gelukkig had ik twee jaar geleden al eens een voorproefje gehad. Het elke keer weer een feest om er rond te struinen!


Ik heb me voorgenomen om mijn projecten zo basic mogelijk te houden, zodat het voor iedereen toegankelijk is.
Dit is toch wel mijn topper van afgelopen jaar:

Ik wens iedereen een gezond, liefdevol en creatief 2016 toe!
Hopelijk kunnen we met het hele team iedereen weer volop inspireren met de super gave producten van Kimya.

*************************

Martine

Hallo Allemaal,

Tjonge, 2015... ik moet even terug in de tijd hoor,
Elk jaar heb ik goede voornemens en voor 2015 was dat: vernieuwing!
Eigenlijk een jaar dat ik mezelf wat meer wou gaan uitdagen.
In 2015 ben ik actief begonnen met het opnemen van video's op YOUTUBE.
Elke 2 weken maak ik een video, en leg ik een techniek uit of een nieuw product.
Ook ben ik paar maanden geleden begonnen met LIVE streamen.
Je kan dat LIVE met me meekijken terwijl ik aan het knutselen ben!
En dat is zo gezellig!

Ook merk ik dat ons KIMYA team verandert is,
Ik zit al lange tijd in dit team, maar het afgelopen jaar is ons team veel hechter geworden,
En dat komt zeker ook door ons actieve chatgroep op facebook.
daar wordt gelachen, gekletst, maar zeker ook serieuze gesprekken gevoerd.
Dat maakt ons wel een sterk team.

Ook de projecten maken voor KIMYA is altijd een feestje! heerlijk vind ik dat om me uit tel even met al die leuke doosjes en tasjes, lintjes en stickers.
gecombineerd met de leuke cute stempels zit ik helemaal in mijn element!
Hele fijne feestdagen allemaal! en voor iedereen: een creatief 2016!



*************************
Miriam
 lieve mensen,
Er werd mij gevraagd om terug te blikken in het jaar 2015!
Dat is niet zo mijn ding, Ik zeg namelijk altijd …. wat geweest is, is geweest…. kijk vooruit want daar moet je de rest van je leven in vertoeven.
Maar vooruit…. mijn jaar 2015!
Het eerste kwartaal is in ons geval erg slecht begonnen … mijn lieve Oma en tante zijn helaas snel na elkaar overleden, en ook van mijn trouwe viervoeter Djecko heb ik afscheid moeten nemen.
Het tweede kwartaal werd stukken beter ….. in Mei werd ik gevraagd om bij het Kimya Design Team te komen.
Super gaaf vond ik dat ..tjee wat een EER!!!!  …  een paar mensen van het Team kende ik al,
Via de Clubdag van ” kaarten maken met Tiets”!  Maar de meeste dames had ik dus nog nooit gezien.
Maar dat wil niet zeggen dat we elkaar niet spreken ..hihihi echt wel…. 200 berichtjes op de chat per dag , is maar heel normaal …..we kletsten over van alles en nog wat, het is net of we elkaar al jaren kennen ….  Super gezellig….. ik hou ervan !!

in Juni kregen we gezinsuitbreiding  van een puppy genaamd HUTCH ook die vroeg heel wat aandacht ..maar de combi Pup en Kimya  verliep super.
Femke zag ik voor het eerst in Augustus op de beurs in Den Bosch, ik heb me maar eens netjes voorgesteld en meteen bedankt voor de prachtige pakketten zie ze steeds naar ons opstuurt zodat we leuke dingen kunnen maken voor het Kimya blog.

In November was het eindelijk zover “de Kimya DT-DAG” … en ontmoeten ik de rest van het Team. Allemaal leuke gezellige spontane en creatieve dames….. een top dag , en zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
December …voor velen een super drukke maand, zo ook voor mij, we worden weer een jaartje ouder ….maar we geven gas, en voor je het weet zitten we in………

 2016 !!!
En ik kan jullie verklappen dit wordt een Topjaar!!!!
Er staan SUPER leuke dingen te gebeuren, zowel voor Kimya als privé.
We gaan met het hele team flink aan de slag om er een mooi jaar van te maken.
Ik ben dan ook erg dankbaar dat ik samen met dit geweldig team mag werken.
Femke bedankt voor het vertrouwen in me, en ik hoop nog vele jaren samen met de meiden te mogen werken .
Meiden bedankt voor jullie vriendschap …. jullie zijn stuk voor stuk kanjers X !!!

 PRIVE, kijken we erg uit naar de maand juni van 2016,dan zal ons eerste kleinkind worden geboren en mogen wij met grote trots de namen Opa en Oma gaan dragen.!!!



Ik wens  iedereen een heel GELUKKIG , GEZOND,CREATIEF en LIEFDEVOL 2016 toe, maak er iets MOOIS  van en GENIET van de kleine dingen om je heen!! …Dikke Knuf XXX Miriam

*********************
Christa

16 Juli was mijn allereerste post voor Kimya!.
De Theezakjes met vensters gemaakt een zomervakantie cadeautje voor de juffen van mijn zoon.


Ik zit er dus nog heel vers bij, maar zeker geen spijt wat een geweldig team.
Kimya verpakkingen was geen vreemde voor mij had al heel wat dingen liggen, veelal op beurzen gekocht.
Toen ik werd gevraagd vond ik dat super gaaf en zei meteen ja.
Een aantal teamleden kende ik nog niet maar dat was wel voor korte duur want in onze chat leer je elkaar goed kennen ;),super gezellig altijd.

De DTdag die nog heel vers in het geheugen ligt was een geweldige dag, ik was nog nooit in Arkel bij Femke geweest, echt ik heb mijn ogen echt uitgekeken.
Wat een feest was dat in elk hoekje en kastje en laadje ligt wel wat leuks, tis gewoon allemaal leuk.
Toen de meiden live ontmoet, wat was dat geweldig met iedereen kunnen praten, lieve mensen allemaal.
Ik hoop dat ik nog heel veel jaartjes met plezier en lol in dit team mag draaien .
Gelukkig nieuwjaar allemaal
XX

*************************
Esther

Alweer een jaar voorbij, snel gegaan weer. Niet normaal eigenlijk.
Het was een mooi maar soms ook pittig jaar voor mij. Mijn man is de vaart in gegaan dus de helft van het jaar alleen thuis geweest samen met mijn liefste dochtertje van 2. Wat wel heel gezellig is natuurlijk, maar vergt soms een hoop tijd. En uiteraard knutseltijd haha.
 Maar ik heb het gefikst hoor.
Ook al mijn opdrachtjes voor Kimya waren netjes op tijd af. Soms wel net op de valreep. Dat is dus mijn voornemen voor het nieuwe jaar wat ons te wachten staat.

 Ook was daar een dagje op 28 november waarin we elkaar, als dt team, in het echt hebben leren kennen.
Heel erg gezellig allemaal. Heerlijk gekletst en gegeten maar vooral gelachen.
 Mooie creaties gemaakt afgelopen jaar. Voor mij was de zwarte pocket letter toch wel de uitschieter van mij. Gewoon omdat hij zo mooi is geworden en een eer van mijn werk.... er werd een heus Esther-pakketje van gemaakt. De basis is dus te koop in de webshop van Kimya. Echt trots op dus!!
 


 Voor nu wens ik jou een gezond en mooi 2016.

*************************

Desiree

2015 zit er weer op. Op naar een nieuw jaar met weer mooie momenten. Een van de mooie momenten van afgelopen jaar was toch wel de DT dag met alle meiden van Kimya!. Wat een feestje was dat, echt een dag met een gouden randje. Wat heerlijk om deel uit te mogen maken van zo'n lieve groep mensen.
Komend jaar hopen we jullie weer te mogen verrassen en inspireren met veel creatiefs. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!


Dit kijkdoosje is toch wel mijn trots van afgelopen jaar
Ik wens jullie allemaal een mooi, gezond en vooral creatief 2016!

*************************

Lianne

En dan is het gewoon alweer 2016! Tjonge, de tijd vliegt gewoon echt zeg.
2015 weer achter de rug, tja wat moet ik nu over dit jaar zeggen. In onze nooit rustige thuissituatie (wat wil je ook met een huis vol kids) maken we genoeg mee en is het eigenlijk altijd druk. Hectisch maar ook heel gezellig, vervelen is er niet bij. Maar als ik omkijk dan zijn er eigenlijk maar weinig echte grote dingen die zijn gebeurd.
We hebben kids met een beetje meer, de omschakeling van alle regels en veranderingen rondom de zorg hebben er meeste ingehakt. Gelukkig hebben we de instelling dat we het zo mooi mogelijk proberen te maken met hetgeen we hebben. Ok, het was effe wat gepuzzel maar we hebben het weer gered en ook in 2016 gaan we dat gewoon op dezelfde voet verder doen. Het bevalt ons namelijk wel!
De grootste knaller á la 2015 op hobbygebied was toch wel de vraag halverwege het jaar of ik in het designteam van Kimya wilde komen. Een grote droom kwam uit en natuurlijk werd dat een dikke JA!
En ik heb er echt geen spijt van!!! Supergave spulletjes, een onwijs leuk team en ook mijn eigen ding helemaal kunnen doen. Een doel om naar te werken, en wat vind ik het gaaf dat anderen mijn creaties gebruiken als inspiratiebron! Tevens voor mij ook een uitdaging, want ik ben iemand die altijd kaartjes maakte en nu gaat het om een wat uitgebreidere invulling van het creatief zijn!

En wat 2016 ons brengt is nog een grote verrassing. We laten het lekker over ons heen komen.
 Op privégebied kijk  ik uit naar een radicale verandering op gebied van gezondheid.....Hoop de nodige kilootjes kwijt te raken, mijn diabetes wat meer onder controle te krijgen en gewoon een wat betere conditie te krijgen. Zoonlief Tim en dochterlief Fleur gaan switchen van school, de puberstreken zullen vast ook hier hun intrede doen. Geweldig om ze te zien groeien! We gaan het vast allemaal ervaren...kom maar op!
En qua hobby..... lekker verder met hetgeen ik nu doe. Wat meer tijd voor mezelf maken door wat meer te knutselen. Kunnen jullie ook wat meer genieten, hihi.
En als voornemen: alle jarige mensen op mijn kalender een kaart of gewoon zomaar omdat iemand er zo blij van word. En de kerstkaartjes ook maar es wat beter plannen (ik verkijk me toch altijd op de hectiek hier in huis in de laatste periode van het jaar)

En dan nog mijn creatie waar ik best een beetje trots op was:

 

Ik wil jullie allemaal een supergoed en gezellig 2016 wensen met een goede gezondheid, veel liefde en geluk en hopelijk heel veel leuke KIMYA-creaties!

Liefs van Lianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten