donderdag 14 januari 2016

Thank you!

Goedemorgen,  
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met een gondeldoosje.


 Je hebt ze in verschillende kleuren en maten ik heb gekozen voor de Kraft versie. Je ziet hier dat het gondeldoosje nog helemaal plat ligt, zo kun je hem namelijk het beste pimpen .


 Links onder heb ik twee kleine kraft labels, met daaraan wit crispy lint en afgewerkt met een strik van jute touw, op de labels heb ik de prachtige tekst etiket “Thank You “ geplakt.


  Onder het afdrukje heb ik een doily geplakt. 
En daarboven op het prachtige duchesse kant  
in de linkerbovenhoek ziet u ook nog twee houten knoop hartjes


 Op de achterkant heb ik nog een stukje wit crispy lint, een stukje lint met fout steekje de mooie schulp label en de  prachtige tekst etiket “Especialy for you” geplakt .  


Voor de afwerking nog een bloemen toefje en één van de prachtige cuties,  
die  mede ontworpen zijn door onze eigen Martine Bosman.
Als laatste het gondeldoosje gevouwen en afgewerkt met plakparels.
ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en geniet van de kleine dingen om je heen .
Liefs Miriam xx


1 opmerking: