donderdag 19 mei 2016

Happy thoughts

Vandaag heb ik met een kleine bruine vlakke zakjes een mini album gemaakt. Ik heb de uiteinde van vier zakjes met dubbelzijdig tape op elkaar geplakt. Aan de vastgeplakte zijkant heb ik een stukje ruwe jute geplakt en daar overheen een stukje groen/wit bloem/vlinder lint. Op de voorkant van het album heb ik designpapier geplakt.


Op de voorkant heb ik nog een kraft hartjes label met daarboven op een hartjes knoop, een mini label met daarboven op een groen geknoopte strik en een lerenbandje met de test "happy thoughts" bevestigd.


Zo ziet het album er van bovenaf uit.



Het album binnenin bevat allemaal foto's van mijn favoriete dierenpark "Hoenderdaell" in Anna Paulowna. Behalve het hertje, dat loopt hier rond in ons kleine bos "Donkere duinen"



Onder de foto's heb ik verschillende soorten lint geplakt.


O.a. mesh wired, opengewerkt lusjesband, crispy lint, langwerpig band en jute.


Op de achterkant heb ik een kraft etiket geplakt met de tekst 100% puur natuur.


In de openingen van de zakjes heb ik verschillende kleuren labels geschoven.


Door de labels heb ik een stukje jute touw geknoopt


       
                                                               Liefs, Jolanda


2 opmerkingen: