vrijdag 16 december 2016

Mystery kerst-workshop

Eindelijk is het weer zover... 
Net als vorig jaar, geef ik ook dit jaar weer een mystery workshop in kerst thema!
Mensen konden zich van te voren op geven maar wisten niet wat ze gingen maken alleen dat het in het thema kerst zou zijn.
En wat een animo zeg... 2 keer de workshop vol!!
En vandaag mag ik hem ook aan jullie laten zien!


Het is een album geworden gemaakt met 2 mini pallets. Die vormen de voor en achter kant van het album.  Ik heb de voorste met de vakjes naar buiten geplaatst en er een soort mini letterbak van gemaakt. Er zit zelfs verlichting in!


Hier nog een foto met de lampjes uit.


De pagina's zijn gemaakt van paperbags met een kijkvenster. Alleen heb ik de kijkvensters weg geplakt!
Het papier wat ik gekozen heb is echt traditioneel rood en groen. Ik hou er zo van!!
Natuurlijk heb ik weer diverse Kimya artikelen gebruikt .
Rood lint met gouden sterretjes, kaaslinnen, rood/wit touw, sneeuwvlokken, pailletjes, kant, labels, envelopjes, etiketjes, jute, touw.


Stickers, labeltjes, zakjes,  chipboard figuurtjes, lint met merry christmas.


Ook het prachtige jute waaroverheen nog kant verwerkt zit. Loonzakjes, grotere labels, tekst, lint,
rietjes, sneeuwballetjes...


Breed kant, mini envelopjes, label op prikker, bloemen, hulsttakjes !
Ik kan jullie nog niet vertellen of de workshop in goede aarde is gevallen, want nu ik deze blogpost schrijf is het de zondag voor de eerste workshop dag (14 dec)
Maar wie weet laat ik het nog weten!

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend toe!
Tiets

1 opmerking:

  1. Dit is zo gaaf. Ook als een "gewoon" kado. Bij een huwelijk of 50 jaar. Met ander papier en embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen