donderdag 15 december 2016

X-Mas

Hallo allemaal,

Bijna kerst!. En het is weer mijn beurt om jullie iets moois te laten zien, dus deze keer natuurlijk een kerstcreatie gemaakt voor een lief vriendinnetje.

Ik heb een kraftdoosje gepimpt. Eerst beplakt met het mooie papier van Maja design en zo'n gave stempel gebruikt van Whimsy, die zijn echt zo lief! En tegenwoordig ook bij Kimya te koop!





Kijk eens hoe mooi ze is!
Ik heb haar gekleurd met Faber Castell polychromos en toen ze helemaal ingekleurd was heb ik de afbeelding een klein beetje vochtig gemaakt en er glitter overheen gesprayd.



En  in het doosje een blokbodemzakje met kerstchocolaatjes!



Ik heb het doosje verder vrij simpel gehouden...Een sjiek kerstcadeautje!


En het zakje natuurlijk ook nog versierd in kerstsfeer!










3 opmerkingen: