zaterdag 1 april 2017

Adventure

  'Kun jij wat met ijsstokjes maken?'
Die vraag kreeg ik een 3 weken geleden van Femke.
Uh pff nou geen idee stuur maar op en ik kijk wel.
Hier dan een ijsstokjes album!


 Ik heb het prachtige papier van Kaisercrafts- High Tide gebruikt. Op de voorkant een schudkaart gemaakt met de patrijspoort mal van Marianne Design.


 De pagina's zijn gemaakt van vlakke zakjes.


En natuurlijk mogen diverse artikelen van Kimya niet ontbreken!


 Dit thema is helemaal mijn ding vooral ook omdat Kimya veel passende spulletjes ervoor verkoopt!


De gebruikte plaatjes komen van Syta van Gelderen.




 en labels gebruik ik altijd en overal!


 en diverse soorten touw en jute...perfect bij dit thema!


 nog een paar ijsstokjes in stukjes aan elkaar met touw gezet zodat je een soort uithangbord hebt.


Ook de achterkant een beetje gepimpt, wel zo mooi op die houten stokjes.


En hier nog even de labels die in de zakjes geschoven zijn.

Tiets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten