donderdag 6 april 2017

Monkey in a bag

Hoi hoi,
Een zelfgemaakte aap in een papieren tasje. Deze is gemaakt voor een collega. Ja ik weet het, ik heb momenteel veel zwangere collega's. Maar het einde is bijna in zicht haha.
Deze keer dus een aap. Maar die aap moet verpakt worden. En tja, wat pas er nu om die aap. Verschillende tasjes geprobeerd maar uiteindelijk een wit tasje geworden.


Hierop is design papier geplakt. Een lint in dezelfde kleur als de aap. Hierop heb ik houten lettertjes geplakt. Deze zijn bewerkt met wit embossingpoeder. Een strikje ernaast maakt het altijd af!!


Op een bruin label heb ik gestempeld. Deze heb ik eerst bewerkt met blauwgroen verf. Daarna ook met wit embossingpoeder bewerkt.


Aan het label heb ik een lint geknoopt en een houten knoopje. Schattig he dat hobbelpaard. Echt super cute voor babystuff!! haha.

Ook heb ik nog een blauwe bloem uit eigen collectie geplakt. Hierop zitten leuke rietjes. Deze passen werkelijk waar op elke creatie en zijn er in ontelbaar veel kleuren!!


Het is super gaaf om zulke kadootjes weg te kunnen geven.
Alles zelfgemaakt, dat is dus 100% Esther!! En dat alles in Kimya verpakkingen en toebehoren... gewoon alles te koop op 1 adres.



Heel veel liefs, xx
Esther

1 opmerking: