donderdag 14 september 2017

It 's a boy

Hoi allemaal,

Vandaag een lieve baby projectje.
De juf van mijn zoon is bevallen van een jongetje, mijn zoon vroeg mama wil jij wat moois maken voor juf Nienke en haar baby.
Nou dat vroeg hij zo lief en tuurlijk maakt deze crea mama dat.

Ik heb als basis een kraft tas vol geplakt met babydesign papier van Joy.


De twee babytjes zijn van SomeOddGirl, ingekleurd met een waterkleur medium.
Ik heb hele leuke decoratie spulletjes gebruikt.
Zoals in de hoek van de tas, kleine tags met een ster erachter en een leuke sticker erop.
Een blauwe knijper en de leuke curly-pins.

Het bekende glazen mini-flesje gevuld met blauwe pailletten en een tule strik voorop.
En dan die kleine houten knoopjes in de vorm van voetjes zo schattig.


Ik wilde het wel iets persoonlijker maken om de baby zijn naam erop te zetten.
Op de houten tag met mini letter stempeltjes zijn naam er op gestempeld.
En door het gaatje de schattige baby geluks-poppetje en een ooievaar bedel aan vast gemaakt.


Boven aan het handvat de parel-hanger met wat leuke baby-bedels en een kwastje.


In het tasje zit een klein kadootje voor de baby.
Ik heb een tag bekleed met diverse kant en linten.
Om wat extra bling te geven wat mooie pailletten op de tag geplakt.


Aan de tag heb ik een plastic blokbodem zakje vast gezet en daarin heb ik lieve kleine baby sokjes in gedaan, Mickey Mouse is altijd leuk voor de kleintjes.


Een mooie ooievaar hoort er natuurlijk bij, deze ooievaar geplakt op een hartje, de randjes wat bewerkt met stickles.


Achterop de tag had ik wat persoonlijks neer gezet, en met leuke tekst stickers verder bewerkt.


Hieronder nogmaals het tasje met de leuke inhoud


Hopen dat juf het ook leuk vind , denk het wel ;)
XX Christa



5 opmerkingen: