maandag 4 september 2017

Kado-tasjes, leuk om weg te geven

In deze blog ga ik jullie twee kado-tasjes laten zien.
Ze zijn heel verschillend en ieder op hun eigen manier heel leuk.
Zo zie je maar dat een kado-tasje zich heel goed leent om je creativiteit op los te laten.
Enne...Kimya heeft tasjes in heel veel soorten en maten!
Veel kijk- en leesplezier!


Dit gele kadootje gaf ik aan de coach van mijn zoon. Zij heeft hem het afgelopen schooljaar ontzettend goed begeleidt in het plannen van zijn huiswerk en het leren-leren. En met succes! Zij had dus wel een aardigheidje verdiend. Thijmen, mijn zoon, had een mooi kadootje voor haar uitgezocht. Een oogmasker. Je weet wel, van die coolpads die je in de koelkast moet leggen en daarna op je ogen. Best verfrissend! En de coolpads die ze dan op haar ogen kan leggen zijn met een afbeelding van een schijfje citroen. Thijmen verklaarde hierbij: 'Ze heeft een verfrissende vakantie verdiend'.

Ik maakte het tasje dus in een bijpassende kleur. Geel!! Zo niet mijn kleur.
Best een uitdaging voor mij om daar iets moois mee te maken.
Even buiten de lijntjes kleuren! Go outside your comfortzone!!
Ik geloof dat het gelukt is.

Hieronder nog wat detailfoto's. Hier zie je dat ik aardig wat lintjes aan het handvat heb geknopt. Daar bereik je gelijk een groots resultaat mee. Ook heb ik embossingpoeder gebruikt. Even stempelen, daarna embossingpoeder erover, de heattool zijn werk laten doen en voila! Leuk resultaat toch?

  

Onderstaand tasje is ook als weggevertje gemaakt. 

Dit tasje van 11,5 cm x 14,5 cm heb ik beplakt met designpapier. Daarop een label, een doilie, washitape, pailletten, een klein knijpertje en wat Nuvo drops. Aan het label een paar stukjes lint en klaar ben je weer! De flamingo-stempel heb ik ingekleurd met Versa-magic en wat water. Dat gaat goed hoor. Kun je best eens proberen. Een beetje inkt op je clearblokje, een nat kwastje en je kunt aan de slag met je mooiste kunstwerk. In het tasje een kadootje en je komt weer leuk voor de dag zo.


Hier vind je nog wat detailfoto's.

    

Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren om ook eens aan de slag te gaan.

Liefs



3 opmerkingen: