maandag 19 februari 2018

kadootje met thee??


Op de thee bij een lief vriendinnetje die onlangs verhuisd is. Dan neem je een lief kadootje mee toch?  Dus deze theeleut ging op pad met een mooi en gevuld tasje. 

Deze keer heb ik een krafttasje van 21 x 14 cm gebruikt. Bekleed met het prachtige Rose Quartz papier van Prima Marketing. Ik ben toch zo verliefd op dat papier. Helemaal mijn kleurtjes. De voorkant beplakt met het mooie papier en de hoekjes bewerkt met een ronde hoekpons. Ook wat distress-inkt langs de randjes om een wat verweerd effect te krijgen. En dan kan het echt opleuken beginnen. Ik ben begonnen om een doily van 12 cm doorsnede op te plakken. Ik vind dat altijd best een beetje romantisch en dit papier kan dat zeker hebben. Daarna een journalingcard van Prima Marketing er op geplakt nadat ook die met distress-inkt bewerkt was. Die heb ik met foamtape wat verhoogd zodat je iets meer diepte in het geheel krijgt. Een grijze fluffy-veer erachter, wauw! En dan nog wat leuke tierelantijntjes erop. Een paar bloemetjes, een knoopje, een strikje, een klein flesje met daarin een opgerold stukje papier. Het knijpertje waar het tasje mee dicht zit heb ik ook beplakt met designpapier. Gelijk één geheel zo. Aan het gedraaide hengsel nog een paar restjes lint bevestigd en klaar is het tasje.

Maar...er zit ook nog iets leuks ín het tasje, kijk je mee? Scrol maar even naar beneden dan. 


In het tasje zitten twee reageerbuisjes met een kurk als sluiting. In de reageerbuisjes zit lekkere losse thee. Op het buisje heb ik een kraft-etiket geplakt in de vorm van een hart. Daarop heb ik geschreven welke thee er in de buisjes zit. Ook een paar theezakjes erbij, die heb ik samen opgerold en met een touwtje eromheen blijft het mooi opgerold. Ook zit er nog een kleine journaling-card in met een persoonlijke boodschap erop. Ik heb er nog een reepje chocolade bij gestopt (maar die heb ik niet op de foto gezet want de wikkel kleurde niet mooi bij het papier ;) ) 






Ik vond het weer een groot plezier om iets te creëren en daar dan iemand blij mee te maken. 
Ik hoop dat ik jou ook geïnspireerd heb. Mocht je een bepaald artikel willen hebben wat ik gebruikt heb, klik hieronder maar op de foto's, dan kom je vanzelf in de webshop van Kimya terecht.

Liefs,







Pap. draagtas bruin gedraaid 14 x 7 x 19 cm 5 stuks Reageerbuisje blanco, 10 cm (binnenzijde dia 2 cm), per stuk Reageerbuisje blanco, 15 cm (binnenzijde dia 2 cm), per stuk Jute touw 50 meter Kraft etiket blanco hartje op vel 3.5 x 3.5 cm 20 stuks Taartrand, doillie, 12 cm, 5 stuks verfijnd Shining organza, wit 15 mm x 5 meter  Lint double face satijn 3,5mm x 50m roze  Shining organza, zwart 15 mm x 5 meter  Poppy lace 10 mm x 10 meter - wit Flesjes dia 13 mm hoogte 17 mm, per 5 stuks Veren 6 gram - grijs Strikjes  PASTEL TONE MULBERRY PAPER ROSEBUDS 25 stuks (wisselende kleur) Plastic Knoopjes Houten knijpers 3.5 cm, 12 stuks in een zakje, wit  Nuvo crystal drops - bubblegum blush 672N

5 opmerkingen: